مرکز خرید ویاپورت استانبول : یکی از اوت لت های بزرگ ترکیه در استانبول، مرکز خرید ویاپورت است. این مرکز خرید در فضای باز، در منطقه پندیک قرار داشته، منطقه ای که خیابان های آن به صورت شهرهای مدیترانه ای اند، هر دو طرف خیابان ها را درختان زیتون و گل های فصلی فراگرفته است. مرکز خرید ویاپورت استانبول در سال 2008 فعالیت خود را شروع کرده و سه قسمت تقریحی، لوکس و اوت لت دارد، به همین خاطر یکی از محبوب ترین مراکز خرید بین توریست ها و گردشگران تور استانبول است. اینگونه مراکز خرید معمولا اجناس فصل های گذشته خود را قیمتی مناسب تر می فروشند، این ویژگی برای افرادی خوب است که به مد روز اهمیتی نمیدهند. معماری مرکز خرید ویاپورت نیز به سبک قدیمی بدون سقف در فضای باز است.

مرکز خرید ویاپورت استانبول

فروشگاه های مرکز خرید ویاپورت استانبول

مرکز خرید ویاپورت دارای 198 فروشگاه و مغازه است. فروشگاه ها و مغازه های این مرکز خرید در زمینه های مختلفی مثل ساعت، وسایل آشپزخانه، طلا و جواهرات، پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، عطر و ادکلن، مبلمان، چرم و ... فعالیت می کنند. همینطور تنها مرکز پوشاک مارک هلند نیز مثل باندولرا، ان تی اس و هاروی نیکولز نیز در این مرکز خرید هستند. هزینه اجناس مرکز خرید ویاپورت برای توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول بسیار مناسب است و میتوان با دست پر از آن برگشت.

فروشگاه های مرکز خرید ویاپورت استانبول

امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید ویاپورت استانبول

داخل این مرکز خرید چندین رستوران و کافه بین المللی قرار داشته تا حتی برای صرف غذا هم آن را ترک نکنید. انواع فست فودها، غذاهای بین المللی، ترکی و نوشیدنی های مختلف گرم و سرد در رستوران های این مرکز خرید سرو می شوند. در این مجموعه بزرگ تجاری و تفریحی با 96 هزار متر مربع مساحت، برای پارکینگ حدود 4500 ظرفیت اختصاص داده شده. همچنین برای تمامی سنین در این مجموعه امکانات رفاهی فراهم شده مثل سینما، شهربازی، پیست ماشین بازی، پیست اسب سواری، رودخانه مصنوعی، سالن بولینگ، اسپا، آمفی تئاتر، بیلیارد و ... . هتل، داروخانه و سالن آرایشی نیز از دیگر امکانات این مرکز خرید هستند.

امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید ویاپورت استانبول

ساعات کاری مرکز خرید ویاپورت استانبول

توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب از مرکز خرید ویاپورت استانبول بازدید کنند.