مرکز خرید وارف سامویی تایلند : مرکز خرید وارف سامویی نه تنها یک مرکز خرید، بلکه یک بازارچه محلی بوده و مناسب ترین مکان برای گشت و گذار و خرید کردن در سامویی می باشد. این مرکز خرید حدودا پنج هزار متر فضای روباز داشته و دارای 120 واحد که هرکدام از سبک های معماری تاریخی غربی و شرقی هستند، می باشد. مرکز خرید وارف سامویی تایلند نمایی به شکل یک دهکده ماهیگیر داشته که تمام چشم ها را به خود خیره نگه میدارد. این مرکز خرید شهر سامویی که هم اکنون به پاتوق توریست ها و گردشگران تور تایلند تبدیل شده، در سال 2014 در قسمت انتهایی غربی دهکده ماهیگیر بوفوت ساخته شده است. 

مرکز خرید وارف سامویی تایلند

فروشگاه ها و محصولات مرکز خرید وارف سامویی تایلند

بگذارید همین ابتدا خیالتان را راحت کنم که در این مرکز خرید هیچ برند معروف و بین المللی شعبه ندارد! این مکان بیشتر به توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند این امکان را میدهد تا از بوتیک ها و مغازه های کوچک آن پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه و سوغات این شهر را خریداری کنند. کالاهایی که از این مرکز خرید میخرید، هیچ برندی نداشته ولی در عوض هزینه بسیاری پایینی دارند. کیفیت کالاها نیز بسیار خوب است و میتوان خریدی منصفانه و بسیار خوب از آن داشت. بسیاری از توریست ها و گردشگران که برای خرید به این شهر سفر کرده اند، ابتدا مرکز خرید وارف سامویی را انتخاب می کنند. 

فروشگاه ها و محصولات مرکز خرید وارف سامویی تایلند

امکانات تفریحی و خدماتی این مرکز خرید 

امکانات تفریحی که در این مرکز خرید بوجود آمده اند، کمی با دیگر مراکز خرید متفاوت اند. در این مراکز خرید یک محوطه بازی برای کودکان، مرکز غواصی سطحی و عمیق، خدمات تبدیل ارز، فود کورتی با انواع و اقسام غذاهای تایلندی و غربی و ... ارائه می شوند. همینطور این مرکز خرید روباز بوده اما سایه بان های بسیاری برای در امان ماندن توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند از خورشید دارد. مرکز خرید وارف سامویی تایلند دارای یک مرکز اسپای بسیار بزرگی هم نیز می باشد. افرادی که با ماشین به این مرکز خرید آمده اند میتوانند خودروی خود را در پارکینگ بزرگ آن پارک کنند. 

امکانات تفریحی و خدماتی این مرکز خرید

دسترسی های نزدیک به مرکز خرید وارف سامویی تایلند

این مرکز خرید سامویی، ما بین جاده ساحلی تا جاده حلقوی اصلی کو سامویی قرار دارد.