مرکز خرید وادی یکی از جدید ترین و بزرگ ترین مراکز خرید کشور ترکیه در شهر استانبول بوده که در سال 2017 میلادی با وسعت 103 هزار متر مکعب و همینطور 270 واحد تجاری تاسیس شده است. این مرکز خرید در شمال شهر استانبول و در منطقه ساری یر و محله ماسلاک قرار دارد. از آنجایی که این مرکز خرید در سال 2017 افتتاح شده، بسیاری از توریست ها و گردشگران ایرانی تور استانبول آن را نمیشناسند. مرکز خرید وادی استانبول بسیار مدرن طراحی شده و در بیرون آن یک حوض بزرگ زیبا ساخته شده که در بازه های زمانی مشخص، رقص آب و آتش را به همراه موسیقی به نمایش می گذارد. این مرکز خرید هنوز به خاطر جدید بودنش و اینکه کسی از افتتاح آن باخبر نیست، خلوت است، بنابراین میتوانید در کمال آرامش در این مرکز خرید به گشت و گذار بپردازید. 

مرکز خرید وادی استانبول

فروشگاه ها و بوتیک های این مرکز خرید

این مرکز خرید همانطور که در ابتدا گفته شد، برای توریست ها و گردشگران تور استانبول دارای 270 فروشگاه و مغازه بوده که بیشتر در زمینه های پوشاک، لوازم خانگی، مبلمان منزل، اسباب بازی، ساعت، عطر و ادکلن، عینک، لوازم الکترونیکی و ... فعالیت می کنند. در این مرکز خرید بزرگ، شعبات زیادی از برندهای معروف ترکیه ای و برندهای معروف بین المللی پیدا خواهید کرد. 

فروشگاه ها و بوتیک های این مرکز خرید

رستوران های مرکز خرید وادی

بعد از یک خرید هیجان انگیز از این مرکز خرید، در یکی از فودکورت ها و رستوران های این مرکز خرید کمی توقف کرده و با میل کردن انواع غذاهای بین المللی و آسیایی، خستگی خود را رفع کنید. مرکز خرید وادی استانبول دارای یک رستوران ژاپنی بوده که اگر علاقه مند به غذاهای اسیایی باشید، غذاهای خوشمزه و باکیفیتی برای ارائه دارد.  

رستوران های مرکز خرید وادی

ساعات فعالیت و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید وادی استانبول

توریست ها و گردشگران تور استانبول اگر برای رسیدن به این مرکز خرید قصد استفاده از مترو را داشته باشند، نزدیک ترین ایستگاه مترو به آن، ایستگاه مترو سیران تپه است. برای رسیدن به این ایستگاه فقط باید خط M2 مترو را سوار شده و در ایستگاه Sanayi پیاده شده و سپس خط F3 را سوار شوند. سپس در ایستگاه سیران تپه یا ایستگاه تورک تله کام پیاده شوید و از میدان تقسیم با یک تاکسی به راحتی به این مرکز خرید برسید. مرکز خرید وادی استانبول هر روز هفته از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز می باشد.