مرکز خرید مرکاتو دبی : یکی از محبوب ترین مراکز خرید نزد توریست ها و گردشگران تور دبی، مرکز خرید مرکاتو است. این مرکز خرید حدود 59 هزار مترمربع مساحت داشته و سالانه بیشتر از ده هزار نفر از آن بازدید می کنند. مرکز خرید مرکاتو در خیابان ساحلی جمیرا قرار داشته و ریشه اسم آن در زبان ایتالیایی، به معنای بازار نهفته است. دلیل انتخاب نام مرکاتو برای این اسم این است که معماری آن شبیه به زمان رنسانس و قرون وسطی بوده و معماری داخلی آن نیز شبیه به مراکز خرید کشورهای اروپایی مثل فرانسه، ایتالیا و اسپانیا است. بیشتر از 140 برند معروف داخلی و بین المللی در این مرکز خرید شعبه دارند. همینطور هر سال فستیوال های مهم و بزرگی از کشورهای مختلف در مرکز خرید مرکاتو دبی برگزار می شود.

مرکز خرید مرکاتو دبی

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید مرکاتو دبی

همانطور که گفته شد بیشتر از 150 فروشگاه و مغازه از برندهای معروف داخلی و بین المللی در این مرکز خرید فعالیت می کنند. این فروشگاه ها اجناس خود را با قیمت بسیار مناسب و استثنایی به توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول ارائه میدهند. فروشگاه های این مرکز خرید در زمینه های پوشاک برای آقایان، پوشاک برای بانوان، پوشاک برای کودکان، ساعت، طلا و جواهر، عینک، لوازم منزل، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم قنادی و ... فعالیت می کنند. از جمله برندهای معروفی که در مرکز خرید مرکاتو شعبه دارند میتوان به برشکا، نایک، آدیداس، آرمانی، تامی، نیوبلنس، ماسیمادوتی، دیزل و ... اشاره کرد.

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید مرکاتو دبی

امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید مرکاتو دبی

این مرکز خرید بزرگ علاوه بر فروشگاه های معرف اش، امکانات رفاهی و سرگرم کننده خوبی برای بازدیدکنندگان خود دارد. میتوان گفت یکی از دلایل جذب توریست ها و گردشگران تور دبی لست تورز به این مرکز خرید، امکانات رفاهی همچون سینما وکس و پارک بازی برای کودکان است. سینما وکس، از لوکس ترین و بروزترین سینماهای دنیا بوده که پرده سینمای اختصاصی به همراه صندلی های راحت و نرم داشته. همینطور تماشاگران در طول تماشای فیلم پذیرایی نیز می شوند. این سینما چند قسمت وکس گلد، وکس مکس، وکس پلاس و وکس معمولی دارد. بیشترین قیمت برای وکس گلد است، هزینه تماشای فیلم دوبعدی برای هر نفر 120 درهم و برای سه بعدی 150 درهم می باشد. ورود افراد زیر هجده سال به سینما ممنوع می باشد. رستوران ها و کافه هایی هم در این مرکز خرید موجود هستند که انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ایتالیایی و عربی را سرو می  کنند.

امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید مرکاتو دبی

ساعات کاری قسمت های مختلف مرکز خرید مرکاتو دبی

توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب از فروشگاه ها و رستوران های مرکز خرید مرکاتو بازدید کنند. سوپرمارکت اسپینز نیز از هشت صبح تا دوازده شب باز است. برای تماشای فیلم در سینما وکس، هر روز ده صبح تا آخرین سانس نمایش فیلم میتوان مراجعه کرد.   

ساعات کاری قسمت های مختلف مرکز خرید مرکاتو دبی

دسترسی های نزدیک به مرکز خرید مرکاتو دبی

با استفاده از تاکسی بسیار راحت میتوان به مرکز خرید مرکاتو رسید. اما اگر میخواهید از اتوبوس استفاده کنید، سوار خط هشت شده و در ایستگاه جمیرا بیچ پیاده شوید.