مرکز خرید مترو پارک باکو : این مرکز خرید لوکس و مدرن در باکو، سال 2011 افتتاح شده و اکنون از توریست ها و گردشگران تور باکو به صورت میلیونی بازدیدکننده دارد. متروپارک 22 هزار متر مربع مساحت داشته و توانسته خود را در بین بهترین مراکز خرید باکو جا کند. این مرکز خرید سیزده هزار متر خود را به فضای روباز اختصاص داده و از معماری و طراحی داخلی و بیرونی بسیار مدرن و متفاوت طراحی شده. مرکز خرید مترو پارک باکو به گونه ای طراحی شده که نمای بیرون آن شب هنگام، به رنگ های مختلفی داشته و تغییر میکند. نورپردازی چشم گیری برای آن در نظر گرفته و خود آن به شکل یک حباب رنگارنگ است. امکانات تفریحی و خدمات متنوع دیگری هم در این مرکز خرید موجود است که در ادامه شرح داده ایم. شما میتوانید از این مرکز خرید هم برای خرید و هم برای تفریح و خوش گذرانی استفاده کنید. قیمت ها در این مرکز خرید ارزان و به صرفه است.

مرکز خرید مترو پارک باکو

امکانات تفریحی و خدمات مرکز خرید مترو پارک باکو

مرکز خرید مترو پارک باکو بیشتر از شصت فروشگاه و بوتیک و ... داشته که تنها 28 مورد از آنها را به فروشگاه پوشاک زنانه، مردانه و کودکان اختاصصی داده. از دیگر قسمت های این مرکز خرید میتوانید انواع و اقسام فروشگاه های کیف و کفش، لوازم الکتریکی، لوازم آرایشی، جواهرات و ... را پیدا کنید. مرکز خرید مترو پارک باکو قسمتی از خود را به شهربازی، سینما، سالن بولینگ و اینگونه تفریحات اختصاص داده تا مشتری های خود را همچنان حفظ کند. رستوران ها و کافه های آن نیز انواع و اقسام غذاها و نوشیدنی ها را برای شما آماده میکنند. پارکینگ مرکز خرید مترو پارک باکو تا 350 خودرو ظرفیت داشته و مجهز به آسانسور میباشد.

شهربازی هپی لند مرکز خرید مترو پارک باکو

شهربازی مرکز خرید مترو پارک باکو، متناسب برای کودکان و نوجوانان بوده، توریست ها و گردشگران تور باکو میتوانند فرزندان خود را به این شهربازی سپرده و از خرید خود لذت ببرند. هپی لند در مرکز خرید مترو پارک باکو یکی از پرطرفدارترین شهربازی های استاندارد و هیجان انگیز در باکو است.

شهربازی هپی لند مرکز خرید مترو پارک باکو

بولینگ بورا مرکز خرید مترو پارک باکو

مرکز بولینگ این مرکز خرید نیز در طبقه 6ام قرار داشته و برای وقت گذرانی گزینه مناسبی میتواند باشد.

بولینگ بورا مرکز خرید مترو پارک باکو

سینما مرکز خرید مترو پارک باکو

سینماهای این مرکز خرید، شعبه ای از سینما پارک این کشور است. توریست ها و گردشگران میتوانند چند ساعتی از وقت باقی مانده خود را با دیدن بروزترین فیلم های دنیا، در سینماهای مرکز خرید مترو پارک باکو به پایان برسانند. سینما پارک در طبقه 6 مرکز خرید متروپارک باکو قرار دارد.

سینما مرکز خرید مترو پارک باکو

راه های رسیدن به مرکز خرید مترو پارک باکو

شما میتوانید به راحتی برای رسیدن به این مرکز خرید، از وسایل نقلیه مترو، ایسنگاه مترویی استفاده کنید. مرکز خرید مترو پارک باکو در منطقه ناریمانوف واقع میباشد. ساعت کاری این مرکز خرید از ده صبح تا یازده شب میباشد.