مرکز خرید لاورا آنتالیا : مرکز خرید لاورا سال 2004 نزدیک به محله فنر در شهر آنتالیا ساخته شد. این مرکز خرید که 112000 مترمربع مساحت داشته، برای آن دسته از توریست ها و گردشگران تور آنتالیا که در محله لاورا اقامت دارند، بهترین گزینه برای خرید کردن است. این مرکز خرید بزرگ و شیک به گفته مسافران و توریست ها دارای قیمت بسیار مناسب و کیفیت خوب برای اجناس متنوع خود دارد. مرکز خرید لاورا آنتالیا یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا و ترکیه بوده که در آن میتوان علاوه بر خرید، تفریح و سرگرمی نیز داشت. در سفرتان به آنتالیا، خرید از لاورا را فراموش نکنید. 

مرکز خرید لاورا آنتالیا

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید لاورا

این مرکز خرید آنتالیا دارای نود فروشگاه و بوتیک بوده که در زمینه های پوشاک زنانه مردانه، کیف و کفش، عطر و ادکلن، ساعت، طلا و جواهرات، لوازم بهداشتی و آرایشی، پوشاک بچگانه، اسباب بازی و ... فعالیت می کنند. از معروف ترین برندهایی که در این مرکز خرید شعبه دارند میتوان ال سی وایکیکی، مودو، زارا، اسبوین، آدیداس، نایکی، کوتون و ... را برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری آنتالیا مثال زد. 

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید لاورا

امکانات رفاهی و خدمات این مرکز خرید

اگر در شهر آنتالیا به دنبال مکانی هستید که هم تفریح کنید و هم خرید، به شما مرکز خرید لاورا را پیشنهاد می کنیم. این مرکز خرید دارای شش سالن سینمای مجهز به بهترین و بالاترین سیستم های ویدئویی و صوتی و قسمت های مخصوص برای بازی و سرگرمی کودکان می باشد. همینطور اگر در حین خریدتان از این مرکز خرید احساس گرسنگی کردید، یکی از چهارده رستوران سنتی و بین المللی این مرکز خرید را انتخاب کرده و یک وعده غذایی خوشمزه خود را میهمان کنید. دو سوپرمارکت بزرگ و پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت ششصد خودرو نیز در مرکز خرید لاورا آنتالیا وجود دارند. 

امکانات رفاهی و خدمات این مرکز خرید

دسترسی های نزدیک و ساعات فعالیت مرکز خرید لاورا آنتالیا

مرکز خرید لاورا در تقاطع خیابان اوزگورلوک و خیابان تکلوگ لو قرار داشته و توریست ها و گردشگران تور ارزان آنتالیا میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب از آن دیدن کنند.