مرکز خرید لاریسا مال کیش : یکی از بهترین و جدیدترین مراکز خرید جزیره دوست داشتنی کیش، مرکز خرید لاریسا مال می باشد. این مرکز خرید در ابتدا توسط یک شرکت خصوص اماراتی طراحی شده بود اما به خاطر نارضایتی های کارفرما از چگونگی معماری اش در ان زمان، ادامه طراحی و ساخت آن به یک شرکت ایرانی به اسم گروه طراحان کوثر واگذار شد و در سال 1390 به طور کامل ساخته شد. لاریسا مال یکی از مجهزترین مراکز خرید این جزیره می باشد. این مرکز خرید در قسمت غربی جزیره و در میدان امیر کبیر قرار گرفته است. این مرکز خرید هشت طبقه جدا از فروشگاه ها و مغازه های متنوعی که داشته انواع و اقسام تفریحات و خدمات را برای رفاه حال توریست ها و گردشگران تور کیش ارائه داده تا از هر سنی به آن جذب شده و در آن لذت ببرند. 

فروشگاه ها و محصولات مرکز خرید لاریسا مال کیش

حدودا صد فروشگاه و مغازه در این مرکز خرید فعالیت می کنند. بسیاری از برندهای معروف بین المللی و برندهای باکیفیت ایرانی را میتوان در لاریسا مال پیدا کرد. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری کیش میتوانند انواع و اقسام پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه، کیف و کفش، لوازم ورزشی، پوشاک ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم صوتی و تصویری، اسباب بازی، لوازم خانگی و ... را از برندهای بین المللی و ایرانی با کیفیت و قیمت بسیار مناسب در مرکز خرید لاریسا مال کیش خریداری کنند. 

فروشگاه ها و محصولات مرکز خرید لاریسا مال کیش

دیگر خدمات و امکانات رفاهی مرکز خرید لاریسا مال کیش

این مرکز خرید پنج طبقه جدا از فروشگاه و مغازه های مختلف و متنوع، امکانات و خدمات بسیاری در آن ارائه شده است. مرکز خرید لاریسا مال کیش سه پارکینگ با ظرفیت بالا، سالن های مجهز کنفرانس و همایش، دفاتر اداری، سینما، رستوران و کافه با انواع غذاهای بین المللی و محلی، شهربازی کوچک به همراه فوتبال دستی، میز بیلیارد، بولینگ، بازی های کامپیوتری و ... داشته تا بتواند تمام روز شما را سرگرم کند!

دیگر خدمات و امکانات رفاهی مرکز خرید لاریسا مال کیش

ساعات فعالیت مرکز خرید لاریسا مال کیش

مرکز خرید لاریسا مال هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب آماده پذیرایی از توریست ها و گردشگران تور ارزان کیش می باشد.