مرکز خريد فستيوال واتر فرانت سنتر دبی : یکی از لاکچری ترین و شیک ترین مراکز خرید شهر دبی که با معماری بی نظیر و فوق العاده خود توریست ها و گردشگران تور دبی را به سمت خود جذب کرده مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی است. این مرکز خرید علاوه بر معماری شاهکار خود، در منطقه تفریحی دبی نیز قرار داشته و همه جوره سعی خود را کرده تا بهترین در نوع خود باشد. شک نداشته باشید که در خرید و یا بازدید از آن، یک روز به یاد ماندنی را در بهترین مرکز خرید آسیا خواهید داشت، چه از لحاظ خرید و چه استفاده از مجموعه تفریحی آن. در حال حاضر این مرکز خرید به دو قسمت خاص فستیوال واتر فرانت سنت و فستیوال پاور سنتر تقسیم شده که البته قسمت دوم آن همچنان در حال ساخت و تکمیل می باشد. همینطور یک آب نمای اختصاصی نیز داخل آن ساخته شده و آن را زیباتر می کند. همه نوع برندی که بخواهید را در این مرکز خرید میتوانید پیدا کنید.  

مرکز خريد فستيوال واتر فرانت سنتر دبی

مغازه ها و فروشگاه های مرکز خريد فستيوال واتر فرانت سنتر دبی

این مرکز خرید لوکس و بسیار شیک دبی به طور کلی ششصد فروشگاه و مغازه و همینطور یک بازار بزرگ طلا و جواهرات دارد. با ششصد فروشگاه و مغازه، مرکز خريد فستيوال واتر فرانت سنتر دبی، یکی از بزرگ ترین پاساژهای شهر است که به خوبی مورد استقبال توریست ها و گردشگران تور دبی قرار گرفته. تقریبا هر چیزی که بخواهید میتوانید در این مرکز خرید پیدا کنید مثل لوازم بهداشتی و آرایشی، کیف و کفش، اسباب بازی، عطر و ادکلن، کامپیوتر به همراه لوازم جانبی، ساعت و جواهر آلات، لباس های طراحی شده بوسیله بهترین طراحان لباس دنیا و ... .

مغازه ها و فروشگاه های مرکز خريد فستيوال واتر فرانت سنتر دبی

خدمات رفاهی مرکز خريد فستيوال واتر فرانت سنتر دبی

خدمات رفاهی این مرکز خرید برای توریست ها و گردشگران تور دبی شامل صد رستوران فوق العاده و عالی بوده که یکی از آن ها از بهترین و بزرگترین رستوران روباز خاورمیانه می باشد. میتوان گفت این مرکز خرید یک مجموعه از رستوران ها و کافی شاپ های بسیار خوب در دبی است. برای کسانی که با خودرو به سمت این مرکز خرید حرکت می کنند نیز پارکینگ یا سیزده هزار ظرفیت ارائه شده. از جمله امکانات تفریحی آن هم میتوان به سینمای بزرگ، سالن بولینگ، چشم انداز به ساحل و ... اشاره کرد.

خدمات رفاهی مرکز خريد فستيوال واتر فرانت سنتر دبی