مرکز خرید شیبویا 19 بانکوک : مرکز خرید شیبویا 19، مرکز خریدی شبیه به یک مجتمع در شهر شیبویای توکیو بوده و طراحی دکوراسیون داخلی آن کاملا ژاپنی است. توریست ها و گردشگران تور تایلند در این مرکز خرید میتوانند ارزان ترین و مناسبترین پوشاک، جواهرات و زیور آلات و ... را پیدا کنند. این مکان بین جوانان آسیایی، به عنوان کعبه آمال شناخته می شود. بسیاری از محصولات این مرکز خرید به صورت عمده به فروش میرسند، به خصوص طاقه های نساجی در طبقات فوقانی. مرکز خرید شیبویا 19 در واقع مکانی برای خرید عمده فروشی پارچه بوده اما میتوان به صورت تک از آن خرید داشت. 

مرکز خرید شیبویا 19 بانکوک

فروشگاه ها و محصولات مرکز خرید شیبویا 19 بانکوک

مرکز خرید شیبویا 19 بانکوک به طور کلی دارای شش طبقه بوده که در این شش طبقه چندین فروشگاه و مغازه در زمینه های مختلف کیف و کفش، پوشاک مد روز زنانه، مردانه و بچگانه، گردنبند، کمربند، گوشواره، لباس شنا، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، مواد شیمیایی، خیاط های سفارشی و ... فعالیت می کنند. توریست ها و گردشگران میتوانند این محصولات و کالاها را با قیمت باور نکردنی و فوق العاده خریداری کنند. 

فروشگاه ها و محصولات مرکز خرید شیبویا 19 بانکوک

معماری متفاوت مرکز خرید شیبویا 19

الگوی شکل گیری که این مرکز خرید داشته شبیه به یک مجتمع تجاری در منطقه شیبویا ژاپن، در توکیو می باشد. دلیل این سبک نام گذاری روی این مرکز خرید نیز به خاطر ژاپنی بودنش است. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند در داخل مرکز خرید شیبویا 19 بانکوک با تمی ژاپنی روبرو خواهند شد. طرح ژاپنی که این مرکز خرید در قسمت داخلی خود داشته، آن را با اسمش کاملا هماهنگ می کند. حتی در داخل مرکز خرید نیز موسیقی پاپ ژاپنی در حال پخش است. 

معماری متفاوت مرکز خرید شیبویا 19

رستوران ها و کافه های این مرکز خرید

رستوران ها و کافه های بسیار خوبی در این مرکز خرید فعالیت می کنند که تعدادی از آن ها نیز شعبی از بهترین و معروف ترین رستوران های بین المللی دنیا هستند. از جمله معروف ترین رستوران های این مرکز خرید میتوان به مک دونال و رستوران سوریه ای که انواع غذاهای سوریه ای را سرو می کند، اشاره کرد. در کنار این دو رستوران فودکورت های مختلفی از نقاط مختلف آسیای جنوب شرقی، خاورمیانه و انواع غذاهای غربی نیز وجود دارند. بنایبراین شما میتوانید بعد از خریدتان در رستوران ها و کافه های این مرکز خرید استراحت کرده و نوشیدنی میل کنید. 

رستوران ها و کافه های این مرکز خرید

ساعات بازدید و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید شیبویا 19 بانکوک

اگر میخواهید نزدیک به این مرکز خرید اقامت داشته باشید، هتل گلو پرتونم را انتخاب کنید. این هتل کمی بالاتر از مرکز خرید قرار دارد. توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند میتوانند با استفاده از بی تی اس و پیاده شدن در ایستگاه چیدلوم، به راحتی به این مرکز خرید برسند. مرکز خرید شیبویا 19 بانکوک هر روز هفته از ساعت نه صبح تا هفت بعد از ظهر باز می باشد.