مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی استانبول : در قلب خیابان تیسویکلیه، فروشگاه های خرده فروشی لوکسی مشغول به فعالیت هستند. خیابان تیسویکلیه در محله نیشان تاشی بسیاری از مراکز خرید مهم و خوب استانبول را در خود جای داده است. اما یکی از مهم ترین و بهترین مراکز خرید آن، مرکز خرید سیتیز می باشد. این مرکز خرید بهترین کالا و خدمات را برای مشتریان خود ارائه کرده و معماری بسیار زیبایی داشته که باعث جذب توریست ها و گردشگران تور استانبول شده است. برای ساخت این مرکز خرید تقریبا 125 میلیون دلار امریکا هزینه شده تا توانسته بسیاری از شعب بین المللی و معروف را در زمینه های مختلف را در خود جای دهد. 

مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی استانبول

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی استانبول

مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی استانبول دارای 150 فروشگاه و مغازه از برندهای داخلی و خارجی می باشد. در این مرکز خرید انواع اسباب بازی ها، پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی و دیجیتالی، ساعت، عطر و ادکلن، کیف و کفش و ... به فروش میرسند. همینطور توریست ها و گردشگران تور لحظه اخری استانبول که برند پوش هستند هم میتوانند در این مرکز خرید شعبی از برندهای معروف بین المللی مثل روبرتو کاوالی، لاکوست، منگو، بنانا ریپالیک، ویکتوریا سیکرت، کوتون، ناین وست، گپ، آلدو و ماوی، فر تامی و ... را نیز پیدا کنند. 

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی استانبول

امکانات رفاهی و دیگر خدمات این مرکز خرید

شعب زیادی از کافه های معروف بین المللی مثل استارباکس، کافه کراون و گلوریا جینز کافه که از مشهورترین کافه های دنیا هستند در این مرکز خرید قرار دارند. در کنار این کافه ها، رستوران های مختلف بین المللی مثل یامیز فود بار با انواع و اقسام غذاهای ایتالیایی، رستوران کاتینا ماریاچی با غذاهای مکزیکی، رستوران ساین با سوشی های خوشمزه و بستنی خانگی بن اند جری قرار دارند. همینطور توریست ها و مشتریان میتوانند در سالن سینمایی که در طبقات فوقانی مرک خرید قرار داشته نیز خود را سرگرم کنند. 

امکانات رفاهی و دیگر خدمات این مرکز خرید

ساعات فعالیت و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی استانبول

توریست هایی که در میدان تقسیم اقامت دارند، میتوانند با سی دقیقه پیاده روی به منطقه معروف و محبوب نیشان تاشی رسیده و از انجا با با استفاده از خطر متروی ام دو و پیاده شدن در ایستگاه عثمان بی، به مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی استانبول برسند. این مرکز خرید هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب آماده بازدید توریست های تور ارزان استانبول می باشد.