مرکز خرید سیام سنتر بانکوک : اگر اهل پاساژگردی و خرید هستید و به تایلند سفر کرده اید، پیشنهاد ما به شما مرکز خرید سیام سنتر در شهر دوست داشتنی و توریستی بانکوک است. این مرکز خرید در سال 1973 ساخته شده و یکبار نیز در سال 2013 مورد بازسازی قرار گرفته. توریست ها و گردشگران تور تایلند در این مرکز خرید میتوانند بیشتر از دویست برند بین المللی و تایلندی را پیدا کنند. مرکز خرید سیام سنتر بانکوک بیشتر از چهل سال سابقه داشته و همینطور یکی از بهترین و محبوب ترین مراکز خرید کشور تایلند محسوب می شود. در گوشه و کنار این مرکز خرید میتوان درخت هایی را دید که با بلوک های چوبی ساخته شده، همینطور سرتاسر این مرکز خرید را ال ای دی بزرگی گرفته که در کنار آن پله هایی با لامپ و آینه کاری تزئین شده اند. توریست ها و گردشگران متوانند بدون اینکه لباس را پرو کنند خود را با لباس مورد نظر در ال ای دی این مرکز خرید ببینند. 

مرکز خرید سیام سنتر بانکوک

محصولات و فروشگاه های مرکز خرید سیام سنتر بانکوک

بهترین و محبوب ترین برندهای تایلندی و بین المللی در این مرکز خرید پیدا می شوند. مخاطب این مرکز خرید بیشتر توریست ها و گردشگران جوان می باشند که به دنبال محصولات مارک دار و مد روز هستند. تقریبا بیشتر صد فروشگاه و مغازه در زمینه های کت و شلوار، پیراهن، پوشاک زنانه مردانه و بچگانه، کیف و کفش، جواهرات، اکسسوری، لوازم الکترونیکی و ... در مرکز خرید سیام سنتر بانکوک فعالیت می کنند. معروف ترین برندهایی بین المللی جهانی که در این مرکز خرید شعبه دارند شامل لویس ویتون، نایک، اسسوری، هاویاناس و ... می باشند. 

محصولات و فروشگاه های مرکز خرید سیام سنتر بانکوک

امکانات و خدمات رفاهی در این مرکز خرید

تمام  چهار طبقه این مرکز خرید به فروشگاه ها و مغازه های تجاری اختصاص داده نشده است! این مرکز خرید در بعضی از طبقات خود، امکانات و خدمات رفاهی بسیار خوبی هم فراهم کرده تا بازدیدکنندگان و توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند خریدی کامل و گشت و گذاری عالی در آن داشته باشند. از جمله خدمات بسیار خوب مرکز خرید سیام سنتر بانکوک میتوان به پارکینگ بزرگ و با ظرفیت بالا اشاره کرد. بیشتر رستوران ها و فست فودی های این مرکز خرید که انواع و اقسام غذاهای بین المللی و آسیایی را سرو می کنند، در طبقات آخر قرار دارند. انواع و اقسام غذاهای تایلندی، ایتالیایی، ژاپنی، چینی، کره ای و ... در رستوران ها و کافه های این مرکز خرید سرو می شوند. 

امکانات و خدمات رفاهی در این مرکز خرید

ساعات فعالیت و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید سیام سنتر بانکوک

توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند میتوانند هر رو هفته از ساعت ده صبح تا ده شب از این مرکز خرید دیدن کنند. دسترسی به این مرکز خرید از ایستگاه های بی تی اس سیام قابل دسترسی می باشد. مرکز خرید سیام سنتر در کنار این ایستگاه قرار داشته همینطور هتل ها و اقامتگاه های بسیار خوبی در اطراف آن وجود دارند.