مرکز خرید سونگی وانگ پلازا کوالالامپور : مرکز خرید سونگی وانگ پلازا یکی از معروف ترین مراکز خرید شهر کوالالامپور بین توریست ها و گردشگران تور مالزی است. این مرکز خرید سال 1977 افتتاح شده و هفت طبقه دارد. بسیاری از مردم محلی این مرکز خرید را یک مکان بسیار ارزان برای خرید می دانند و همینطور توریست ها معتقدند این مرکز خرید در بهترین موقعیت مکانی در مثلث طلایی شهر قرار دارد. مرکز خرید سونگی وانگ پلازا به تنهایی 111000 مترمربع مساحت داشته و هر روز در طبقه زیر همکف خود به مناسبت های مختلف اجراهای زنده برگزار می کند. 

مرکز خرید سونگی وانگ پلازا کوالالامپور

فروشگاه و مغازه های این مرکز خرید 

در مساحت 111000 مترمربعی این مرکز خرید بیشتر از سیصد فروشگاه و مغازه جمع شده اند. این فروشگاه ها در زمینه های زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم دیجیتال و الکترونیک، ساعت، اسباب بازی، کتاب، کامپیوتر، تلفن همراه به همراه لوازم جانبی، پوشاک، کیف و کفش و ... فعالیت می کنند. بیشتر مشتریان و طرفداران این مرکز خرید بین توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری مالزی حتی بین مردم محلی، جوانان و افرادی که علاقه مند به مد هستند، می باشند. 

فروشگاه و مغازه های این مرکز خرید

رستوران ها و کافه های مرکز خرید سونگی وانگ پلازا

این مرکز خرید از خیابانی به اسم فیستا به بلوار اصلی متصل شده و به تازگی در آن یک پیاده رو ساخته اند. این پیاده رو دارای مجموعه بزرگی از رستوران های آمریکایی، چینی، آمریکایی، آفریقای جنوبی، آسیایی، ایتالیایی و ... می باشد. همینطور فشن مال های دیگری هم در کنار این چند فست فود قرار دارند. از معروف ترین این مجموعه میتوان به مک دونالدز و کی اف سی اشاره کرد. در داخل مرکز خرید سونگی وانگ پلازا کوالالامپور نیز طبقه اول شیرینی فروشی خوش مزه ای وجود داشته که حتما پیشنهاد می شود. 

رستوران ها و کافه های مرکز خرید سونگی وانگ پلازا

دسترسی های نزدیک به مرکز خرید سونگی وانگ پلازا کوالالامپور

مرکز خرید سونگی وانگ پلازا هر روز سال از ساعت ده صبح تا ده شب باز می باشد. توریست ها و گردشگران تور ارزان مالزی میتوانند با استفاده از قطارهای سریع السیر شهری استفاده کرده و در بوکیت بینتانگ که درست روبروی این مرکز خرید قرار دارد پیاده شده و وارد مرکز خرید شوند.