مرکز خرید سان وی پیرامید کوالالامپور : اولین و بهترین مرکز خرید شهر کوالالامپور که تنها چند قدم با پارک تفریحی و معروف سان وی لاگون فاصله دارد، مرکز خرید سان وی پیرامید می باشد. این مرکز خرید یکی از مهم ترین مراکز خرید شهر در بندر سان وی بوده و حداقل تا یک میلیون فوت مربع مساحت دارد. مرکز خرید سان وی پیرامید کوالالامپور سال 1997 میلادی با خطوط شبه هیروگلیف و مجسمه های فرعون نمای بیرونی طراحی و تزئین شده است. به طور کلی این مرکز خرید معماری مصری داشته و دارای یک هرم بزرگ می باشد میتوان ابولهول را دید در قسمت ورودی آن قرار داشته و به توریست ها و گردشگران تور مالزی خوش آمد گویی می کند. 

مرکز خرید سان وی پیرامید کوالالامپور

فروشگاه های مرکز خرید سان وی پیرامید کوالالامپور

برای توریست ها و گردشگران تور لحظه اخری مالزی که به دنبال خریدی کامل هستند، مرکز خرید سان وی پیرامید را پیشنهاد می کنیم. این مرکز خرید کامل ترین مکان برای خرید و سرگرمی در کوالالامپور بوده و به دو قسمت قدیم و جدید تقسیم شده است. مارک های معروفی در این مرکز خرید جمع شده اند از جمله کالوین کلاین، منگو، کواچ و ... . تویست ها برای پیدا کردن پوشاک میتوانند به قسمت گذرگاه آسیایی در طبقه اول مرکز خرید بروند. قسمت جدید این مرکز خرید به سبک مراکشی طراحی و ساخته شده و پیشنهاد می کنیم حتما از آن دیدن کنید. 

فروشگاه های مرکز خرید سان وی پیرامید کوالالامپور

امکانات و خدمات بسیار خوب این مرکز خرید بزرگ 

رستوران ها و فست فودهای بسیار خوبی برای خوردن یک غذای تایلندی یا بین المللی در این مرکز خرید کوالالامپور قرار دارند. در کنار این رستوران ها ده بانک، اینترنت بی سیم رایگان، سی خود پرداز، پارکینگ و ... وجود دارند. از امکانات تفریحی مرکز خرید سان وی پیرامید نیز میتوان به دوازده سالن سینمای، سالن بولینگ، محوطه تیراندازی با کمان، اولین پیست سرپوشیده اسکی روی یخ مالزی و تراس با چشم اندازه به سمت پارک آبی سان وی لاگون اشاره کرد. 

امکانات و خدمات بسیار خوب این مرکز خرید بزرگ

ساعات بازدید و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید سان وی پیرامید کوالالامپور

توریست ها و گردشگران تور ارزان مالزی میتوانند برای رسیدن به این مرکز خرید از اتوبوس های سریع السیر کوالالامپور به شماره U63 یا U67 استفاده کرده و در ایستگاه سان وی پیرامید پیاده شوند. مرکز خرید سان وی پیرامید کوالالامپور از ساعته ده صبح تا ده شب باز می باشد.