مرکز خرید زانادو مادرید : یکی از بزرگترین مراکز خرید شهر مادرید، مرکز خرید زانادو می باشد. این مرکز خرید تنها مکانی برای خرید کردن نیست! بلکه مرکز تفریحی بزرگی در این شهر نیز محسوب می شود. این مرکز خرید اسپانیا، در قاره اروپا نیز لقب بزرگ ترین مرکز خرید را داراست. زمان پیشرفت این مرکز خرید سال 2002 بود که شرکت امریکایی میلز روی ان سرمایه گذاری کرده و آن را توسعه دارد. درواقع این مرکز خرید اولین پروژه بزرگ این شرکت بیرون از ایالت متحده بود! بنابراین پیشنهاد اول ما برای توریست ها و گردشگران تور اروپا برای خرید در مادرید، مرکز خرید زانادو است. 

مرکز خرید زانادو مادرید

فروشگاه های این مرکز خرید

در این مرکز خرید بزرگ شهر مادرید بیشتر از 250 فروشگاه و مغازه در زمینه های مختلف پوشاک، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم الکترونیکی، لوازم منزل، لپتاپ، عینک، عطر و ادکلن، اسباب بازی، زیورآلات و جواهرآلات، صنایع دستی بومی مناسب برای سوغاتی و هدایا و ... فعالیت می کنند. کیفیت اجناس در این مرکز خرید بسیار عالی بوده و قیمت ها نیز برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اسپانیا مناسب و مقرون به صرفه می باشند. 

فروشگاه های این مرکز خرید

امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید زانادو مادرید

دلایل زیادی برای وقت گذرانی بیشتر در این مرکز خرید جدا از خرید کردن هست. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا در این مرکز خرید میتوانند علاوه بر خرید کردن به تفریح و سرگرمی نیز بپردازند! مرکز خرید زانادو مادرید خود به تنهایی یک مرکز تفریحی کامل بوده و دارای تفریحات و سرگرمی های متفاوتی مثل سالن بازی بولینگ، پارک تفریحی کوچک، سینما، سالن نمایش فیلم، مهدکودک، رستوران و کافه و .... می باشد. 

امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید زانادو مادرید

پیست اسکی مرکز خرید زانادو

این مرکز خرید پیست اسکی به مساحت 24 هزار متر داشته و مدعی بزرگترین پیست اسکی در قاره اروپاست. این پیست برای تمام توریست های مبتدی و حرفه ای تور ارزان اروپا خدمات ارائه میدهد. دامنه های اسکی این پیست در هر فصل از سال باز بوده و داخل آن تمام لوازم و لباس مخصوص اسکی ارائه می شوند. طبقه بالای این پیست اسکی نیز کافه و رستوران های خوبی با انواع و اقسام غذاهای بین المللی و اسپانیایی انتظار شما را می کشند تا بعد از یک اسکی حسابی، خستگی در آن ها در کرده و مشغول به خوردن خوشمزه ترین غذاهای شهر شوید. بسیاری از توریست ها و گردشگران تور ارزان اسپانیا از این مرکز خرید به خاطر پیست اسکی که دارد دیدن می کنند. 

پیست اسکی مرکز خرید زانادو