مرکز خرید رویا مال کیش : یکی از بروزترین و مدرن ترین مراکز خرید جزیره دوست داشتنی و زیبای کیش، مرکز خرید رویا مال بوده که سال 1394 افتتاح شده است. به خاطر استفاده از مدرن ترین تجهیزات ساختمانی در ساخت آن، یکی از زیباترین مراکز خرید ایران محسوب می شود. مرکز خرید رویا مال کیش در قسمت شرقی جزیره و حدود 6495 متر مربع و زیربنای کلی 24200 متر مربع از خیابان رودکی را در برگرفته است. اگر در یکی از هتل های خیابان رودکی اقامت داشته باشید، دسترسی بسیار نزدیکی به مرکز خرید رویا مال خواهید داشت. این مرکز خرید دارای فروشگاه ها و مغازه های خوبی از برندهای معروف داخلی و بین المللی بوده و با قیمت بسیار خوبی که داشته برای توریست ها و گردشگران تور کیش بسیار مناسب می باشد. 

مرکز خرید رویا مال کیش

فروشگاه ها و محصولات مرکز خرید رویا مال کیش

مرکز خرید رویا مال کیش به طور کلی به دو طبقه تجاری و دو طبقه اداری تقسیم می شود. دو طبقه اداری آن 54 واحد داشته و 6280 مترمربع مساحت دارند. قسمت تجاری مرکز خرید نیز 76 واحد را در 8420 مترمربع جای داده است. فروشگاه ها و مغازه های این مرکز خرید در این دو طبقه در زمینه های پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی و ... فعالیت می کنند. توریست ها و گردشگران تور لحظه اخری کیش میتوانند با قیمت بسیار به صرفه از این مرکز خرید، خرید داشته باشند. 

فروشگاه ها و محصولات مرکز خرید رویا مال کیش

رستوران ها و امکانات این مرکز خرید

بهترین قسمت این مرکز خرید که روی آن بسیار کار شده، رستورانی است که روی پشت بام قرار دارد. این رستوران باشکوه و مجلل با بهترین و خوشمزه ترین غذاهای بین المللی و محلی از میهمانان و بازدیدکنندگان پذیرایی کرده و سرویس دهی فوق العاده خوبی دارد. از دیگر امکانات و خدمات این مرکز خرید میتوان به سرویس بهداشتی تمیز، دستگاه خودپرداز، اطلاعات، قسمت اشیا گمشده و ... اشاره کرد. 

رستوران ها و امکانات این مرکز خرید

دسترسی های نزدیک و ساعات فعالیت مرکز خرید رویا مال کیش

توریست ها و گردشگران تور ارزان کیش میتوانند بین ساعات نه صبح تا یک بعد از ظهر و از ساعت پنج بعد از ظهر تا یازده شب از این مرکز خرید واقع در خیابان رودکی، کنار هتل پارمیس کیش دیدن کنند. همینطور جاذبه های خوبی نزدیک به مرکز خرید رویا مال کیش قرار دارند مثل فست فود هشتگ با 32 کیلومتر فاصله، رستوران کوه سنگی با هفت کیلومتر و پیست کارتینگ با دو کیلومتر. همینطور هتل های نزدیک به این مرکز خرید هتل سارا با فاصله شش کیلومتر، هتل آرامیس چهارده کیلومتر، هتل پانیذ پانزده کیلومتر، هتل پارمیس هفده کیلومتر و هتل ارا پنج کیلومتر می باشند.