مرکز خرید دیاگونال مار بارسلونا : یکی از بزرگترین مراکز خرید شهر بارسلونا که در ساحل ماربلا، نزدیک به پابلنئو قرار دارد، مرکز خرید دیاگونال مار است. این مرکز خرید در سال 2001 با سه طبقه در بارسلونا افتتاح شد. منطقه ای که این مرکز خرید در آن قرار دارد، زمانی یکی از مناطق فقیر نشین در بارسلونا بود. اما بعد از افتتاح این مرکز خرید و همینطور ساخت و ساز ساختمان های مختلف اطراف آن، این منطقه به یکی از جاذبه های شهر بارسلونا تبدیل شده است. این منطقه به خصوص در خیابان دیاگونال خود که یکی از بزرگ ترین و طویل ترین خیابان های شهر است، مراکز تجاری، هتل ها، اقامتگاه ها و مراکز خرید بسیار خوبی مثل مرکز خرید دیاگونال مار را در خود جای داده است. بنابراین پیشنهاد ما به توریست ها و گردشگران تور اسپانیا برای خرید، خیابان دیاگونال و مرکز خرید دیاگونال مار می باشد. در کنار این مرکز خرید دومین پارک بزرگ شهر بارسلونا قرار دارد. توریست ها میتوانند بعد از خرید کردن، مدت کوتاهی را هم در آن به استراحت بپردازند. 

مرکز خرید دیاگونال مار بارسلونا

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید دیاگونال مار بارسلونا

بیشتر از 150 فروشگاه و مغازه در این مرکز خرید فعالیت می کنند. هرکدام از این فروشگاه ها از برندهای داخلی و برندهای معروف بین المللی هستند. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا در این مرکز خرید هر آنچه بخواهند میتوانند پیدا کنند، از لوازم منزل گرفته تا بوتیک های مختلف لباس های مردانه، زنانه و بچگانه، لوازم آرایشی، زیور آلات و ... . تمام برندهای معروف بین المللی و برندهای اسپانیایی را میتوان در مرکز خرید دیاگونال مار بارسلونا پیدا کرد. فروشگاه های مرکز خرید دیاگونال مار از دوشنبه تا شنبه از ساعت ده صبح تا ده شب باز می باشند. 

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید دیاگونال مار بارسلونا

امکانات رفاهی و خدمات این مرکز خرید بارسلونا

امکانات تفریحی و خدمات رفاهی این مرکز خرید برای راحتی توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اسپانیا شامل اینترنت بی سیم رایگان در طبقه سوم، آژانس های اتومبیل، اتاق مادر و کودک، خدمات اشیا گمشده، دفتر کار و ... می باشند. همینطور یک سینما و چندین رستوران و کافه در آن قرار دارند. همینطور توریست هایی که در سفر تور ارزان اروپا خود ماشین کرایه کردن کرده اند، میتوانند به مدت سه ساعت و به صورت رایگان از پارکینگ این مرکز خرید استفاده کنند.  

امکانات رفاهی و خدمات این مرکز خرید بارسلونا

ساعات فعالیت و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید دیاگونال مار بارسلونا

راحت ترین دسترسی به این مرکز خرید بارسلونا برای توریست ها و گردشگران تور ارزان اسپانیا، استفاده از مترو است. چرا که یک ایستگاه مترو نزدیک به آن قرار دارد. این مرکز خرید هفت روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب و روزهای جمعه، شنبه و تعطیلات نیز از ده صبح تا سه بعد از ظهر فعالیت می کند. رستوران ها و سینماهای آن نیز از دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت ده صبح تا یک شب باز می باشند.