مرکز خرید دالما گاردن مال ایروان : اگر در سفرتان به شهر ایروان ارمنستان، به دنبال بهترین مرکز خرید هستید، به شما مرکز خرید دالما گاردن مال را پیشنهاد می کنیم. این مرکز خرید در سال 2012 افتتاح شده و اولین مرکز خرید پایتخت ارمنستان می باشد. مرکز خرید دالما گاردن مال دارای بهترین و معروف ترین برندهای داخلی و جهانی بوده و تنوع محصولات زیادی دارد. توریست ها و گردشگران تور ارمنستان این مرکز خرید را میتوانند نزدیک به یادمان نسل کشی ارمنی ها پیدا کنند. ساخت این مرکز خرید از سال 2009 شروع شده و تا سال 2012 به طول انجامیده است. سرانجام با مساحت 43500 متر در مالاتیا سباستیای شهر افتتاح شد. 

مرکز خرید دالما گاردن مال ایروان

فروشگاه ها و جشنواره های مرکز خرید دالما گاردن مال ایروان

تقریبا 100 فروشگاه و مغازه در این مرکز خرید در زمینه های پوشاک، زیورآلات، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک بانوان، پوشاک آقایان، پوشاک کودکان، کیف و کفش، ساعت، هایپرمارکت و ... با برندهای باتا، نیو لوک، دیوید جونز، نیویورکر، پریناتال، فلورمار، تایم و ... فعالیت می کنند. خوبی این این فروشگاه برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری ارمنستان این است که گران قیمت نبوده و قیمت بسیار خوبی برای اجناس و کالاهای خود دارند. علاوه بر این ها حراجی ها و تخفیفات بسیار خوبی از پانزده جولای تا آخر آگوست و ده ژانویه تا اوسط فوریه داشته که با قرعه کشی همراه است. برندگان این قرعه کشی بلیت سفر، اتومبیل و ... برنده خواهند شد. 

فروشگاه ها و جشنواره های مرکز خرید دالما گاردن مال ایروان

امکانات و خدمات رفاهی این مرکز خرید

تقریبا هشت کافه و رستوران در این مرکز خرید فعالیت می کنند و همینطور دو فود کورت در طبقه دوم آن قرار دارند. علاقه مندان به شیرین جات و بستنی نیز میتوانند بستنی فروشی های بسیار خوبی در این مرکز خرید پیدا کنند. از دیگر امکانات تفریحی که در مرکز خرید دالما گاردن مال ارائه شده میتوان به شش سالن سینما به همراه بروزترین و بهترین فیلم های سینمایی دنیا، سالن بولینگ، قلعه سرخ که یک زمین بازی مخصوص برای کودکان دو ساله می باشد، اتاق کودک و مادر، شهربازی پلی لب، ماشین کودک و ... اشاره کرد. در این مرکز خرید یک پارکینگ رایگان با ظرفیت هفتصد ماشین نیز وجود دارد. 

امکانات و خدمات رفاهی این مرکز خرید

دسترسی به مرکز خرید دالما گاردن در ایروان

توریست ها و گردشگران تور ارزان ارمنستان میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب از مرکز خرید دالما گاردن مال دیدن کنند. بهترین روش برای رسیدن به این مرکز خرید استفاده از تاکسی، مترو، مینی بوس و یا اتوبوس است. مسیر پیشنهادی لست تورز برای توریست ها و گردشگران برای رسیدن به این مرکز خرید، ایستگاه اتوبوس بوده که هشتاد متر از این مرکز خرید فاصله دارد. همینطور دو ایستگاه مترو نیز نزدیک به این مرکز خرید قرار دارند.