مرکز خرید تپه ناوتیلوس استانبول : استانبول دارای مدرن ترین مراکز خرید در تمام ترکیه است. این شهر بزرگ آنقدر مراکز خرید داشته که در سفرتان هرگز از مراکز خرید تکراری بازدید نخواهید داشت. استانبول مراکز خرید مدرن، لوکس و بسیاری دارد که هرکدام از آن ها دارای شعبات بسیاری از برندهای معروف داخلی و یا بین المللی هستند. از گران قیمت و برند دار گرفته تا اوت لت ها و محصولات ارزان قیمت و باورنکردنی در این مرکز خرید پیدا می شوند. بیشتر مراکز خرید استانبول بزرگ بوده و دارای معماری خاص و زیبایی هستند. یکی از این مراکز خرید که در قسمت آسیایی استانبول نیز قرار دارد، مرکز خرید تپه ناوتیلوس است. این مرکز خرید شش طبقه فروشگاه ها و محصولات بسیار خوبی داشته و قیمت بسیار مناسبی برای توریست ها و گردشگران تور استانبول دارد. 

مرکز خرید تپه ناوتیلوس استانبول

فروشگاه ها و محصولات مرکز خرید تپه ناوتیلوس استانبول

بیشتر از 116 فروشگاه و مغازه در زمینه های مختلف کیف و کفش، پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، ساعت و جواهرات، عطر و ادکلن، لوازم ورزشی، لوازم خانگی و ... در مرکز خرید تپه ناوتیلوس فعالیت می کنند. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول که برند پوش هستند و به دنبال مارک، در این مرکز خرید میتوانند شعباتی از برندهای اکو، پنتی، ماوی، ادیداس، پییر گاردن، ال سی وایکیکی، کوتون، زارا، هاتیج، بنتون، مادر کر، گس، لاگوست، پولو و ... پیدا کنند. 

فروشگاه ها و محصولات مرکز خرید تپه ناوتیلوس استانبول

خدمات دیگر مرکز خرید تپه ناوتیلوس

امکانات و خدمات بسیار خوبی در این مرکز خرید برای مشتریان فراهم شده اند مثل اتاق اطلاعات، اینترنت بی سیم، خدمات برای افراد معلول، تاکسی سرویس، آژانس، اتاق مادر و کودک نیمکت برای استراحت، سیستم تهویه هوا، زمین بازی برای کودکان و ... . مرکز خرید تپه ناوتیلوس استانبول رستوران ها و فودکورت های بزرگ و معروفی مثل کی اف سی، مک دونالد و برگر کینگ در خود دارد. 

خدمات دیگر مرکز خرید تپه ناوتیلوس

نحوه دسترسی به مرکز خرید تپه ناوتیلوس

مرکز خرید تپه ناوتیلوس در فاصله چند قدمی ایستگاه مترو آیریلیک چشمه قرار داشته و توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند از مترو تقسیم، ایستگاه ینی کاپی، متروی مارمارای و ایستگاه آیریلیک چشمه به این مرکز خرید دسترسی داشته باشند.