مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول : این مرکز خرید استانبول در سال 2012 در محله مجیدیه کوی به مساحت 43600 مترمربع افتتاح شد. مرکز خرید ترامپ تاورز شامل دو برج متصل به هم بوده که یکی از آن ها اداری/تجاری بوده و دیگری مسکونی است. برج مسکونی این مرکز خرید دویست واحد مسکونی دارد. همانطور که نامش پیداست این مرکز خرید متعلق به رئیس جمهور و میلیاردر معروف آمریکایی دونالد ترامپ است. این مرکز خرید در استانبول، اولین مرکز خریدی بوده که در اروپا تاسیس کرده. مرکز خرید ترامپ تاورز دارای 175 فروشگاه و بوتیک، چندین رستوران، زمین بازی، زمین ورزشی و ... می باشد. هر آنچه توریست ها و گردشگران تور استانبول بخواهند در این مرکز خرید پیدا می شود. این برج به همراه برج مسکونی ترامپ تاورز نیز که دارای خانه های مسکونی و اداراتی هست، به طور کلی دارای 260 هزار مترمربع مساحت است! 

مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول

فروشگاه ها و مغازه های این مرکز خرید

مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول به طور کلی دارای 175 فروشگاه مغازه بوده که انواع و اقسام برندهای معروف ترکی و بین المللی را در خود جای داده است. توریست ها و گردشگران در این مرکز خرید میتوانند انواع پوشاک، ابزار، جواهرات و زیورآلات، ساعت، کیف و کفش، عطر و ادکلن و ... را با کیفیت ها و قیمت های مختلف که البته بیشتر گران هستند، پیدا کنند. از جمله معروف ترین برندهایی که در مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول شعبه دارند میتوان به بنتون، بیس، برانگون، بی تی ام، مونتین، دفاکتو، اف سی پلاس، هوم استور، کوتون، ال سی وایکیکی، لی کوپر، منگو، مارکز اند اسپنسر، نتورک، پنتی، ناول و ... اشاره کرد. 

فروشگاه ها و مغازه های این مرکز خرید

امکانات رفاهی و رستوران های مرکز خرید ترامپ تاورز

مرکز خرید ترامپ تاورز اولین سالن نمایش تئاتر و سینمای مخصوص کودکان با ظرفیت ششصد کودک را استانبول طراحی کرده است. اگر در سفرتان با تور لحظه آخری استانبول کودک به همراه دارید، حتما از این مرکز خرید دیدن کنید. مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول برای کودکان امکانات تفریحی از جمله نمایش تئاتر، سینما و زمین مخصوص بازی تدارک دیده تا والدین هم بتوانند نفسی بکشند و به راحتی به خرید کردن خود ادامه بدهند. در ادامه 3300 مترمربع زمین از مساحت این مرکز خرید به زمین ورزش تناسب اندام اختصاص داده شده. این مرکز خرید لاکچری بیشتر از سی رستوران معروف و مشهور از جمله برگر کینگ و KFC و ۲۷ برند مشهور دیگر و همینطور کافی شاپ های معروف را در خود جای داده و بهترین غذاها و نوشیدنی ها را برای توریست ها و بازدیدکنندگان سرو می کنند. 

امکانات رفاهی و رستوران های مرکز خرید ترامپ تاورز

دسترسی های نزدیک به مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول

توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب از این مرکز خرید دیدن کنند. مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول در محله مجیدیه کوی قرار داشته و برای رسیدن به آن از میدان تقسیم با مترو امکان پذیر است. بعد از سوار مترو شدن از هر ایستگاهی در ایستگاه شیشلی پیاده شوید و با ده دقیقه پیاده روی به این مرکز خرید برسید.