مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر مالزی : هشتمین ساختمان بزرگ در مالزی که دو میلیون متر مربع نیز مساحت دارد، مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر مالزی است. حدودا هزار فروشگاه و مغازه در زمینه های مختلف در این مساحت جای گرفته اند. این فروشگاه سه طبقه اولین پله های سنسور موسیقی دار در کل دنیا را دارد. علاوه بر اینها، ساختمان بزرگ تنها به یک مرکز خرید ختم نمی شود، بلکه یک پارک تفریحی، هتل، مرکز اداری، شهربازی و ... را در خود جای داده است. هتلی که در این مرکز خرید قرار داشته یکی از مجلل ترین و بهترین هتل های شهر کوالالامپور بوده که طرفداران بسیاری از سمت توریست ها و گردشگران تور ارزان مالزی دارد. ویژگی بسیار خوبی که باعث جذب بازدیدکنندگان می شود ارزان قیمت بودن محصولات این مرکز خرید است.

مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر مالزی

فروشگاه های مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر مالزی

بیشتر از صد فروشگاه و مغازه در این مرکز خرید فعالیت می کنند. توریست ها و گردشگران تور ارزان مالزی میتوانند هر آنچه می خواهند مثل پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، الکترونیکی، لوازم منزل، کتابفروشی، جواهرات و ... با قیمت و کیفیت مناسب پیدا کنند.

فروشگاه های مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر مالزی

امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر مالزی

حدود 65 رستوران بین المللی و محلی، همینطور شعبه هایی از بهترین رستوران های جهان در این مرکز خرید فعالیت می کنند. توریست ها و گردشگران تور ارزان مالزی میتوانند بهترین لحظات و تفریحات را در شهربازی بزرگ و سرپوشیده برجایا تایمز اسکوئر مالزی داشته باشند. علاوه بر شهربازی، اگر به فیلم علاقه مند باشید، سینمای بزرگی هم در این مرکز خرید قرار دارد. از دیگر امکانات رفاهی مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر مالزی میتوان به سالن آرایشی، پارکینگ با ظرفیت 1000 خودرو و ... اشاره کرد.

امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر مالزی

دسترسی های نزدیک به مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر مالزی

مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر، در خیابان ایمبی قرار داشته و با برج های دوقلوی پتروناس سیزده دقیقه فاصله دارد. همینطور ایستگاه مونوریل و ایستگاه های تاکسی بسیاری مقابل درب ورودی مرکز خرید قرار  دارند. اگر میخواهید به طور مستقیم به سمت مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر مالزی حرکت کنید، ایستگاه های مونوریل مناسب هستند. توریست ها و گردشگران تور ارزان مالزی میتوانند از ساعت ده صبح تا ده شب از مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر مالزی دیدن کنند.