مرکز خرید ایون اورچارد سنگاپور : مرکز خرید ایون اورچارد در خیابان اورچاد قرار داشته و به خاطر فروشگاه ها، امکانات و خدماتی که ارائه میدهد، یکی از بهترین و معروف ترین مراکز خرید شهر محسوب می شود. این مرکز خرید سال 2009 با هشت طبقه و بیشتر از سیصد مغازه و فروشگاه در خیابان اورچاد افتتاح شد. مرکز خرید ایون اورچارد جدا از محصولات و کالاهای بسیار خوبی که داشته، از نظر معماری هم توانسته بسیاری از توریست ها و گردشگران تور سنگاپور را به سمت خود جذب کند. در ساخت این مرکز خرید از ترکیب مرمر، فولاد و شیشه استفاده شده است. 

مرکز خرید ایون اورچارد سنگاپور

فروشگاه ها و مغازه های آن

85000 متر مربع از مساحت این مرکز خرید به فروشگاه ها و خرده فروشان اختصاص داده شده است. بیشتر از سیصد فروشگاه و مغازه در این مرکز خرید فعالیت می کنند که بین آنها برندهای معروف جهانی مثل باربری، دیوا، آدیداس، لویس، زارا، بوس و ... نیز دیده می شود. توریست ها و گردشگرانی که به دنبال اجناس و محصولات معتبر و برند هستند هرگز دست خالی از این مرکز خرید بیرون نمی آیند. پرطرفدارترین اجناس این مرکز خرید پوشاک هستند. 

فروشگاه ها و مغازه های آن

امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید ایون اورچارد سنگاپور

مرکز خرید ایون اورچارد امکانات و خدمات بسیار خوبی در اختیار توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری سنگاپور قرار میدهد. از این امکانات میتوان رستوران ها و کافه های مختلف با انواع و اقسام غذاهای محلی و بین المللی، گالری هنر خلاقانه در طبقه چهارم و ... اشاره کرد. همینطور پارکینگ بزرگی با ظرفیت 650 خودرو در این مرکز خرید وجود دارد. پارکینگ مرکز خرید ایون اورچارد دارای جایگاه پارک معمولان نیز بوده و روزهای دوشنبه تا جمعه اگر بیشتر از صد دلار خرید کنید، میتوانید به صورت رایگان از پارکینگ استفاده کنید.

امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید ایون اورچارد سنگاپور

دسترسی های نزدیک و ساعات کاری این مرکز خرید سنگاپور

نزدیک ترین دسترسی به این مرکز خرید، ایستگاه MRT اورچاد می باشد. توریست ها و گردشگران تور ارزان سنگاپور می توانند از ساعت ده صبح تا ده شب از این مرکز خرید دیدن کنند.