مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول : بهترین مراکز خرید در خاورمیانه در کشور ترکیه، شهر استانبول جمع شده اند. ترکیه کشور توریستی بوده و شاید بیشتر از نیمی از توریست ها و گردشگران تور استانبول تنها به خاطر خرید از مراکز تجاری به این شهر سفر میکنند. علت آن هم قیمت های ارزان و باورنکردنی پوشاک و البته کیفیت اجناس است. استانبول مراکز خرید خوب و بین المللی بسیاری داشته که یکی از خاص ترین آنها، مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول میباشد. این مرکز خرید بارها به خاطر طراحی نمای بیرونی ساختمانش و همینطور فضای سنتی و نوستالژیک داخل جوایز بسیار گرفته. با تمامی امکانات و خدماتی که در ایستینیه پارک پیدا میکنید، اما تنها 270 میلیون دلار هزینه صرف ساخت آن در سال 2007 شده است. و اما فروشگاه ها و مغازه های آن! حدود سیصد فروشگاه و غرفه در این مرکز خرید هستند که از هر برند ترک و برند بین المللی و محبوب مردم شعبی برای خود دارند، مثل دولچه اند گابانا، دیور، پرادا، فندی، هوگو باس، زارا، منگو و دبنهامز و ... . اگر فقط برند پوش هستید، فضای باز بیرون از ایستینیه پارک به تنها به برندهای لوکس و خاص اختصاص داده شده.

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

امکانات و خدمات ویژه مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول از نظر خدمات و امکانات تفریحی یکی از کامل ترین مراکز خرید در استانبول بوده که دوازده سالن سینما آی مکس و چند بعدی، تئاتر، چند باشگاه ورزشی داشته، کافه های و رستوران های بین المللی دارد. سینماهای این مرکز خرید بروزترین فیلم های سینمایی دنیا را برای بازدید کنندگان خود پخش میکند. هر دوازده سالن سینما 2270 صندلی دارد. سانس های سینما به این صورت است : 11:00 ، 1:45 ، 4:30 ، 7:15 و 10:00 شب. اگر هدفتان خرید کردن نیست، بازهم میتوان از این مرکز خرید به خاطر سینماها و سالن تئاترش بازدید کنید. در ادامه باید بگوییم پارکینگ ایستینیه پارک تا سه هزار خودرو ظرفیت داشته و سرویس های بهداشتی آن بسیار تمیز است. ایستینیه پارک امکانات منحصر بفرد و خاصی مثل خدمات نگهداری از کودکان شما در حین خرید، اینترنت رایگان، کارگر برای حمل کردن خریدهای شما، چرخ دستی های بزرگ، باجه اطلاعات، تلفن های عمومی، اتاق مخصوص استعمال سیگار، صندلیهای چرخ دار، اتاق های مخصوص تعویض پوشک بچه، درخواست تاکسی و آژانس، کمد های رایگان برای گذاشتن اسباب خود در آن و نگهداری از اشیا گم شده به مدت شش ماه برای بازدید کنندگاه خود ارائه میدهد تا شما را مجبور به بازدید دوباره و دوباره کند.

امکانات و خدمات ویژه مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

هتل های نزدیک به مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

از هر منطقه در استانبول با سوار شدن بر خط متروی m2 به این مرکز خرید برسید. به این صورت که باید در ایستگاه یازآقا پیاده شده و با پانصد متر پیاده روی به مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول برسید. همینطور اگر نزدیک به میدان تکسیم و اطراف آن اقامت دارید، با استفاده از ایستگاه متروی تکسیم و پیاده شدن در ایستگاه ایازآقا این مرکز خرید را پیدا کنید. در آخر اگر میخواهید نزدیک و یا اطراف مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول اقامت داشته باشید، هتل های پنج ستاره، چهار ستاره و ... نیز در اطراف این مرکز خرید هستند مثل هتل مود دیزاین سوئیت، هتل آجیا پنج ستاره، هتل له مریدیان اتیلر پنج ستاره، هتل بیلک چهار ستاره، هتل آینا، هتل سلکشن سوئیت، هتل الگانس رزیدنس و هتل آرت دکو استانبول از جمله هتل های مناسب نزدیک به ایستینیه پارک هستند. این مرکز خرید هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب باز است.