مرکز خرید اکباتی استانبول : مرکز خرید اکباتی سال 2011 در استانبول افتتاح شده است. این مرکز خرید نوع جدیدی از مراکز خرید در استانبول را معرفی کرده و یک خرید عالی و شیوه زندگی مدرن را برای شما ارائه میدهد. طراحی بسیار خاص مدرن و ترکیبی از فروشگاه های مختلف باعث شده تا بسیاری از توریست ها و گردشگران سخت پسند آن را انتخاب کنند. این مرکز خرید در منطقه اسن یورت استانبول قرار داشته و دولت این کشور برای ساخت این مرکز خرید در استانبول حدود 220 میلیون دلار هزینه کرده است. اکباتی جدا از فروشگاه ها و مغازه ها، دارای 348 واحد مسکونی می باشد. مرکز خرید اکباتی مدرن ترین و بزرگ ترین مرکز خرید استانبول بوده و تقریبا 50.838 مترمربع مساحت دارد. برندهای معروف و محبوب بسیاری در این مرکز خرید نمایندگی دارند که باعث شده تا توریست ها و گردشگران تور استانبول به سمت آن جذب شوند. 

مرکز خرید اکباتی استانبول

محصولات و فروشگاه های مرکز خرید اکباتی استانبول

این مرکز خرید استانبول، شامل چهار قسمت بوده که در قسمت فروشگاه ها، دارای سیصد فروشگاه و مغازه خرده فروشی می باشد. انواع و اقسام پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لوازم و وسایل منزل، لوازم ورزشی، عطر و ادکلن، ساعت و جواهرات، اسباب بازی، عینک و ... در مرکز خرید اکباتی استانبول به فروش می رسند. توریست ها و گردشگران تور لحظه اخری استانبول که به دنبال برندهای معروف هستند، میتوانند بهترین و معروف ترین برندهای را در این مرکز خرید پیدا کنند اما نباید توقع قیمت پاینن داشته باشند. 

محصولات و فروشگاه های مرکز خرید اکباتی استانبول

سرگرمی ها و خدمات موجود در این مرکز خرید

امکانات و خدمات لوکس و بسیار خوبی در این مرکز خرید برای راحتی توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول بوجود آمده تا از بازدید خود از مرکز خرید اکباتی راضی باشند. این امکانات تفریحی و خدمات رفاهی مرکز خرید اکباتی شامل پارکینگ بزرگ به ظرفیت سه هزار ماشین، هایپرمارکت به مساحت 63 هزار مترمربع، سالن سینما و تئاتر می باشند. همینطور سرگرمی های مختلف و نامحدودی برای تمامی سنین در آن بوجود آمده اند. 

سرگرمی ها و خدمات موجود در این مرکز خرید

دسترسی های نزدیک به مرکز خرید اکباتی استانبول

مرکز خرید اکباتی در قسمت آناتولی شهر، یعنی در قسمت اروپایی استانبول واقع شده است. توریست ها و گردشگران اگر در زمان مناسب از این مرکز خرید دیدن کنند، میتوانند در مناسبت ها، جشنواره ها و کنسرت هایی که در پارک فستیوال، پارک کنار مرکز خرید اکباتی برگزار می شوند، شرکت کنند.