مرکز خرید اوزدیلک استانبول : بین مرکز خرید کانیون و متروسیتی استانبول، پاساژ بزرگ و معروف اوزدیلک قرار دارد. ویژگیهای خاص این مرکز خرید شما را شگفت زده خواهد کرد. مرکز خرید اوزدیلک استانبول از بزرگ ترین پاساژهای این شهر بوده و چندین طبقه فروشگاه و پارکینگ دارد. برای بازدید از مرکز خرید اوزدیلک استانبول آماده باشید تا یک روز کامل از سفر خود را در این پاساژ بزرگ بگذرانید. امکانات و خدمات منحصر بفرد، دسترسی ها نزدیک و تازه ساخت بودن این مرکز خرید باعث شده تا بسیاری از توریست ها و گردشگران تور استانبول به طرفداران این پاساژ بزرگ در مرکز شهر استانبول باشند. چرا که اوزدیلک فقط یک مرکز خرید ساده نبوده و خیلی بیشتر از آن چیزی است که فکر میکنید. تازه ساخت بودن آن باعث شده تا به آن صورت که باید شناخته نشود. لست تورز در این قسمت برای شما مرکز خرید اوزدیلک استانبول، راه های دسترسی و امکاناتی که دارد را معرفی میکند. در ادامه باید گفت که این مرکز خرید چند طبقه 180 فروشگاه و غرفه از بهترین برندهای معروف ترک و بین المللی دارد. اوزدیلک بهترین مکان برای خرید حوله و پارچه از برند بورسا، بدلیجات، ساعت و کفش است. نگران قیمت ها نیز نباشید! شاید این مرکز خرید تازه ساخت بوده و امکانات بیشتری نسبت به دیگر مراکز خرید اطراف خود مثل کانیون و متروسیتی داشته باشد، اما قیمت های مناسبی برای توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول داشته و میتواند با خیال راحت از آن خرید کرد.

مرکز خرید اوزدیلک استانبول

خدمات و امکانات تفریحی مرکز خرید اوزدیلک استانبول

در کنار خرید کردن به تفریح و سرگرمی بپردازید. با بازدید از این مرکز خرید میتوانید علاوه بر خرید کردن، انواع تفریحات سرگرم کننده برای تمامی سنین مثل سالن بازی بولینگ، زمین بازی برای کودکان، شهربازی، 7 سالن سینما و ... را انجام دهید. همینطور والدین میتوانند کودکان خود را به مربیان و مسئولان در قسمت شهربازی سپرده و از خرید خود لذت ببرند. شعب های خوبی از رستوران هایی مثل Arby’s، ‏Popeyes، ،Terra در این مرکز خرید هستند. اگر با وسیله نقلیه خود به این مرکز خرید آمده اید، میتوانید خودرو خود را در پارکینگ روبسته اوزدیلک با هزار ظرفیت و یا در قسمت روباز با سیصد ظرفیت پارک کنید.

خدمات و امکانات تفریحی مرکز خرید اوزدیلک استانبول

راه های دسترسی به مرکز خرید اوزدیلک استانبول

اگر قبلا از مراکز خرید کانیون و مترو ستی استانبول دیدن کرده باشید، پس راه رسیدن به مرکز خرید اوزدیلک را خواهید دانست. این مرکز خرید درست بین این دو فروشگاه قرار دارد. و اما برای رسیدن به آن از سمت میدان تکسیم با استفاده از خط متروی ام 2 امکان پذیر است. بعد از سوار شدن در این ایستگاه باید در ایستگاه لونت پیاده شده و بعد از خروج از مترو مرکز خرید اوزدیلک استانبول را خواهید دید. اوزدیلک هر روز هفته از ده صبح تا یازده شب پذیرای شما خواهید بود.