مرکز خرید اوت لت پاتایا : بین تمام مراکز خرید شهر پاتایا، تنها یک مرکز خرید است که با محصولات باکیفیت و ارزان قیمت خود بین توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند معروف است. مرکز خرید اوت لت پاتایا حدود دوازده هزار مترمربع مساحت داشته و جایگاه بسیار خوبی بین توریست ها و گردشگران دارد. اوت لت پاتایا نیز فروشگاه ها و نمایندگی های بسیاری از برندهای بین المللی و داخلی دارد. همینطور مرکز خرید مناسبی برای خرید سوغاتی ها و صنایع دستی می باشد.

مرکز خرید اوت لت پاتایا

فروشگاه های مرکز خرید اوت لت پاتایا

مرکز خرید اوت لت، انواع محصولات کیف و کفش، مبلمان، اسباب خانه، لوازم جانبی، زمین گلف، چرم و توشه، ورزشی، پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه، هدیه و ... با قیمت های مناسب ارائه شده اند. حتی بیشتر این محصولات با قیمت کارخانه و یا با هفتاد درصد تخفیف به فروش می رسند. برندهای بین المللی معروفی که در این مرکز خرید فعالیت می کنند شامل نایک، اسپریت، لاگوست، بوسینی، نایک، جی 2000 و آدیداس و ... می باشند.

بازار مد پریموم

در کنار این فروشگاه ها و در دل اوت لت پاتایا، بازار مد پریموم قرار داشته که برعکس فروشگاه های اوت لت، برای اجناس خود تخفیف نمی گذارند اما بیشتر اجناس آن تخفیف های پنجاه درصدی دارند. این بازار در فضای باز فعالیت داشته و فروشگاه هایی از برندهای بین المللی دارد مثل برند تیلور و ... . در انتهای بازار پریموم تجهیزات گلف از برند تایگر وود قرار دارد.

فروشگاه های مرکز خرید اوت لت پاتایا

امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید اوت لت پاتایا

رستوران ها و کافه های بسیار خوبی در داخل و اطراف اوت لت پاتایا هستند تا توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند خستگی خود را بعد از خرید با صرف یک غذای خوشمزه در کنند. همینطور امکانات تفریحی خوبی هم برای سرگرمی بازدیدکنندگان فراهم شده اند. پارکینگی هم با ظرفیت هزار اتومبیل در این اوت لت وجود دارد.

امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید اوت لت پاتایا

ساعات کاری و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید اوت لت پاتایا

هرچند که این اوت لت قیمت های باور نکردنی نسبت به کیفیت محصولات خود داشته اما نسبت به بازارهای محلی نیز خلوت تر است. چرا که در یکی از آرام ترین منطقه های شهر، خیابان تپراسیت قرار دارد. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب از مرکز خرید اوت لت پاتایا بازدید کنند.