مرکز خرید اوت لت ونیزیا استانبول : یکی از مهم ترین اوت لت های شهر استانبول، مرکز خرید اوت لت ونیزیا است. این مرکز خرید درواقع یک مجتمع تجاری مسکونی بوده که به خاطر طراحی فوق العاده زیبا و جذابش به شکل شهر ونیز ایتالیا بین توریست ها و گردشگران استانبول بسیار معروف شده است. بسیاری از مردم و توریست ها این مرکز خرید را یک شهرک بسیار زیبا و جذاب میدانند. این مرکز خرید تاکنون موفق شده تا توجه بسیاری از مردم را به سمت خود جلب کند. طبقات بالایی این مجتمع واحدهای مسکونی و طبقات پایین مراکز خرید و تجاری قرار گرفته اند. در راهروی طبقه همکف ونیزیا نیز میتوان کوچه های ونیزی را دید. مرکز خرید اوت لت ونیزیا در دو طرف یک رود زیبا قرار داشته و نکته جالب دیگر آن این است که این مرکز خرید سرپوشیده نیست و در فضایی روباز قرار دارد. 

مرکز خرید اوت لت ونیزیا استانبول

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید اوت لت ونیزیا استانبول

طبقات پایینی ابه فروشگاه ها و بیشتر طبقات بالایی این مرکز خرید به واحدهای مسکونی اختصاص داده شده اند. راهروهای طبقه همکف از این مرکز خرید به شکل کوچه های ونیزی طراحی شده اند و کاملا حس و حال بودن در ونیز را به شما میدهند. معروف ترین برندهای پوشاکی که توریست ها و گردشگران تور استانبول میتوانند در این مرکز خرید ببینند شامل آدیداس، ماراتون، برشکا، کوتن، ال سی وایکیکی، پنتی، نایکی، دیفکتو و ... می باشند. همینطور برندهای لوازم خانگی سامسونگ، تکنو، کاراکا، سیمنس و برندهای لوازم آرایشی فلورمار، گلدن رز و ... در مرکز خرید اوت لت ونیزیا استانبول پیدا می شوند. 

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید اوت لت ونیزیا استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی مرکز خرید اوت لت ونیزیا استانبول

رستوران ها و کافی شاپ های بسیاری در این مرکز خرید وجود دارند. از جمله معروف ترین و بهترین رستوران های این مرکز خرید بین توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول رستوران های Hüsnü BABA، BURGER KING، Cafe del Nord، Kasap Döner و Ziyafet می باشند. از دیگر نکات بسیار خوب این مرکز خرید که توریست ها و گردشگران را به خود جذب کرده، وجود صندلی های بسیار برای استراحت مشتریان است. همینطور این مرکز خرید از میدان تقسیم یک ساعت فاصله داشته و توریست ها میتوانند به راحتی و با نزدیک ترین دسترسی به این مرکز خرید استانبول برسند. 

رستوران ها و امکانات رفاهی مرکز خرید اوت لت ونیزیا استانبول

دسترسی های نزدیک و ساعات فعالیت مرکز خرید اوت لت ونیزیا استانبول

توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب از این مرکز خرید بازدید کرده و خرید کنند. اگر در میدان تقسیم اقامت دارید، میتوانید برای رسیدن به این مرکز خرید از مترو ایستگاه مجیدیه کوی استفاده کرده و در ایستگاه شیشلی از مترو پیاده شوید. سپس با متروبوس تا ادیرنه رفته تا به مرکز خرید اوت لت ونیزیا استانبول برسید.