مرکز خرید استار هیل کوالالامپور : مجلل ترین و باکلاس ترین مرکز خرید شهر کوالالامپور مالزی، مرکز خرید استار هیل می باشد. این مرکز خرید سال 1996 افتتاح شده و سال 2004 برای بازسازی و پیشرفت بیشترش تصمیم به بازسازی داشت که به خاطر پایین بودن بودجه مالی این بازسازی انجام نشد. با ورودتان به این مرکز خرید صدای موسیقی جاز را خواهید شنید و وارد محیطی خواهید شد که نورپردازی بسیار روشنی داشته و کف آن پوشیده از فرش بوده تا از شنیده شدن هر صدایی جلوگیری کند. تمام این عوامل باعث شده اند تا مرکز خرید استار هیل کوالالامپور یک مرکز خرید خاص و منحصربفرد باشد. این مرکز خرید در سال 2015 مورد بازسازی قرار گرفته و تیمی که بازسازی را برعهده داشته، تیم معماری آمریکایی بسیار معروف به نام دیوید راکور بود. توریست ها و گردشگران تور مالزی میتوانند هر سال بزرگترین نمایش ساعت و جواهرات لوکس آسیا را در این مرکز خرید کوالالامپور تماشا کنند. 

مرکز خرید استار هیل کوالالامپور

طبقات و فروشگاه های مرکز خرید استار هیل مالزی کوالالامپور

مرکز خرید استار هیل کوالالامپور به طور کلی دارای هفت طبقه بوده که این هفت طبقه هرکدام اسم های مختلف داشته و با آسانسو و پله برقی به یکدیگر راه دارند. نام این هفت طبق موس، رلیش، آدورن، ایندالج، فیست، پامپر و اکسپلور می باشند. هرکدام از این طبقات و اسم ها نشان دهنده مغازه ها و خدماتی بوده در آن ها ارائه شده است. بیشتر از صد فروشگاه و مغازه در این مرکز خرید فعالیت می کنند. طبقه اول مرکز خرید استار هیل به فروشگاه های ساعت با برندهای مطرح و معروفی مثل رادو دیویداوف و ... اختصاص داده شده. همینطور دیگر طبقات شامل جواهرات، پوشاک و ... می باشند. 

طبقات و فروشگاه های مرکز خرید استار هیل مالزی کوالالامپور

خدمات و امکانات تفریحی این مرکز خرید

در قسمت محوطه اصلی مرکز خرید استار هیل که روباز می باشد، میتوان کافه ها و رستوران های بسیار شیک و باکلاسی پیدا کرد. این کافه ها محیط بسیار شاد و با نشاطی داشته و انواع و اقسام غذاها و نوشیدنی های مختلف را برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری مالزی سرو می کنند. ار معروف ترین رستوران های آن نیز میتوان به فیشرمنز کو و جیکس چاربویل استیک اشاره کرد که در قسمت دهکده فستیوال غذایی قرار دارند. از دیگر امکانات و خدمات این مرکز خرید معروف در مالزی میتوان به مرکز ماساژ و آبگرم، نود سالن آرایشی، سالن زیبایی پوست و مو، طراحی ناخن، سالن اسپا با مساحت 4650 مترمربع به همراه 93 اتاق درمانی به همراه بهترین درمانگران اشاره کرد. 

خدمات و امکانات تفریحی این مرکز خرید

دسترسی های نزدیک و ساعات فعالیت مرکز خرید استار هیل مالزی کوالالامپور

توریست ها و گردشگران تور ارزان مالزی میتوانند هر رو هفته از ساعت ده صبح تا ده شب از مرکز خرید استار هیل کوالالامپور دیدن کنند. همینطور دسترسی به آن نیز بسیار راحت است. این مرکز خرید در کنار پاویلیون کی ال و هتل جی دابیو مرییت پنج ستاره قرار داشته و روبروی خود خیابان های گیدینگ و بوکیت بینتانگ را دداشته که با یک پل هوایی به هتل ریتز کارلتون اتصال پیدا کرده است.