مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول : یکی از بهترین مراکز خرید شهر استانبول که مورد استقبال هزاران هزار توریست و گردشگر می باشد، مرکز خرید آکوا فلوریا است. این مرکز خرید به طور کلی 45 هزار متر مربع مساحت داشته و در سال 2012 افتتاح شده است. حدود 52 هزار متر مربع از آن به فضایی برای پیاده روی و سیزده هزار متر آن به فروشگاه ها و مغازه ها اختصاص داده شده است. یکی از مهم ترین دلایلی که توریست ها و گردشگران تور استانبول را به این مرکز خرید جذب کرده، آکواریوم مرکز خرید آکوا فلوریا است. این آکواریوم یکی از مهم ترین و بزرگ ترین جاذبه های گردشگری شهر استانبول بوده و واقعا ارزش بازدید را دارد. در ادامه درباره این آکواریوم استانبول بیشتر توضیح میدهیم. این مرکز خرید هر روز هفته باز بوده و با وجود برندهای داخلی و بین المللی، کیفیت عالی و قیمت خوب یکی از محبوب ترین مراکز خرید شهر استانبول است.

مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

در این مرکز خرید بزرگ و دوست داشتنی، انواع و اقسام فروشگاه ها و مغازه های مختلف در زمینه های ساعت فروشی، لوازم منزل، داروخانه، شیرینی فروشی، پوشاک، کیف و کفش، اسباب بازی، کتاب فرورشی، ماهی فروشی و ... فعالیت می کنند. از برندهای معروفی که در مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول شعبه دارند میتوان به منگو، گپ، فابریکا، مارکو سنتر، تفال، دی اند آر، تووئیست، هری، تویز شاپ، مادو، گونایدیم، بی اند جی استور، پاشاباغچه انگیس هوم، کلومبیا، مارک اند اسپنسر، نتورک و ... اشاره کرد. 

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

در این مرکز خرید آمفی تئاتر بسیار بزرگی با ظرفیت نهصد نفر و یازده سالن سینمای بزرگ و لاکچری با ظرفیت 1280 وجود دارند. همینطور بزرگترین پارک موضوعی دنیا در این مرکز خرید وجود دارد. این آکواریوم بزرگ هفده قسمت مختلف داشته که در هرکدام از آن قسمت ها، نمونه های مختلفی از مناطق مختلف در دنیا مثل دریای سیاه، آسیا و اروپا را در خود دارند. بیشتر توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول، این مرکز خرید را به خاطر این آکواریوم دوست دارند. از دیگر خدمات رفاهی این مرکز خرید میتوان به شهربازی، داروخانه، فودکورت و ... اشاره کرد. 

امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

ساعات فعالیت مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب از مرکز خرید آکوا فلوریا دیدن کرده و خرید کنند.