مرکز خرید آکاسیا استانبول : این مرکز خرید شش طبقه نیز به وسعت هشتاد هزار متر مربع در منطقه اسکودار، قسمت آسیایی این شهر ساخته شده است. آکاسیا در یک فضای سرپوشیده و بسیار شیک طراحی شده و دو محوطه سرسبز بسیار زیاد دارد. توریست ها و گردشگران تور استانبول از این مرکز خرید تقریبا هرچه بخواهند میتوانند پیدا کنند. همینطور در کنار فروشگاه ها و مغازه های این مرکز خرید، امکانات و خدمات رفاهی هم فراهم شده تا مشتریان بتوانند علاوه بر خرید، تفریحی هم داشته و خستگی خود را در کنند. با لست تورز همراه باشید تا بیشتر این مرکز خرید استانبول را بشناسید. 

مرکز خرید آکاسیا استانبول

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید آکاسیا استانبول

تقریبا سیصد فروشگاه و مغازه در زمینه های مختلف کیف و کفش، اسباب بازی، عینک، جواهرات، لوازم خانگی، ساعت، لوازم برقی، لوازم آرایشی، لوازم ورزشی، لباس های ورزشی، پوشاک و ... در مرکز خرید آکاسیا استانبول فعالیت می کنند. پیشنهاد ما به توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول برای بازدید و خرید از این مرکز خرید، زمان حراجی استانبول است. قطعا در این مدت زمان خرید بهترین از استانبول خواهید داشت. 

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید آکاسیا استانبول

خدمات رفاهی و امکانات این مرکز خرید

برای راحتی مشتریان و توریست های تور ارزان استانبول، امکانات و خدمات رفاهی بسیار خوبی در مرکز خرید آکاسیا ارائه شده اند. از جمله این امکانات میتوان به پانزده سالن سینما، سالن آی مکس، سالن تئاتر، سالن کنسرت، شهربازی و ... اشاره کرد. همینطور توریست هایی که با ماشین کرایه ای به این مرکز خرید رسیده اند نیز میتوانند ماشین خود را در پارکینگ این مرکز خرید پارک کنند. اگر حین خرید احساس خستگی یا گرسنگی کردید، میتوانید در رستوران ها و کافه تریاهای این مرکز خرید استراحتی کرده و یا چیزی میل کنید. 

خدمات رفاهی و امکانات این مرکز خرید

ساعات فعالیت و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید آکاسیا استانبول

برای توریست ها و گردشگران تور استانبول نوروز 98 سه راه برای رسیدن به این مرکز خرید پیشنهاد می کنیم. اولین راه از سمت تقسیم، مترو ام دو به ایستگاه شیشلی بوده. بعد از رسیدن به این ایستگاه از خروجی مجیدیه کوی خارج شده و سوار مترو شوید و در آخر در ایستگاه اوزون برای رسیدن به مرکز خرید پیاده شوید. دومین راه از تقسیم نیز استفاده از دلموش ها یا مینی باس های محله کادیکوی بوده و سپس از آنجا تاکسی هایی که به سمت آکاسیا میروند را سوار شوید. آخرین راه نیز استفاده از اتوبوس های سمت تقسیم به سمت اسکله کاتاباش بوده. بعد از رسیدن به این اسکله سوار کشتی های اسکودار شده و از آنجا به سمت مرکز خرید آکاسیا تاکسی بگیرید. این مرکز خرید هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب باز می باشد.