مرکز خرید آلاماندا پوتراجایا مالزی : مرکز خرید آلاماندا پوتراجایا، در یکی از بهترین منطقه های شهر کوالالامپور قرار داشته و سال 2004 افتتاح شده است. این مرکز خرید با قرار داشتن در قسمت اداری کودالالامپور برای قسمت های دولتی و خصوصی شهر بیشتر مورد استقبال قرار میگیرد. آلاماندا پوتراجایا مالزی بیشتر از صد هزار مترمربع مساحت داشته و در زمینی به وسعت 27 هکتار ساخته شده است. برای ساخت این مرکز خرید مدرن در شهر پوتراجایا، صد میلیون دلار هزینه شده است. 

مرکز خرید آلاماندا پوتراجایا مالزی

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید آلاماندا پوتراجایا مالزی

این مرکز خرید مدرن مالزی در پوتراجایا دارای سه طبقه و 160 فروشگاه و مغازه می باشد. 160 مغازه و فروشگاه مرکز خرید آلاماندا پوتراجایا در زمینه های کیف و کفش، جواهرات و زیورالات، چرم، عینک، پوشاک بانوان، پوشاک مردانه، پوشاک کودکانه، لوازم ورزشی، لوازم الکترونیک و دیجیتال، دکه روزنامه فروشی، لوازم آرایشی و ... مشغول به فعالیت هستند. این مرکز خرید دارای یک سوپرمارکت به همراه انبار سرد و محصولاتی تازه نظیر گوشت، ماهی، مواد غذایی داخلی و وارداتی نیز می باشد. 

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید آلاماندا پوتراجایا مالزی

امکانات رفاهی مرکز خرید آلاماندا پوتراجایا مالزی

توریست ها و گردشگران تور مالزی میتوانند در این مرکز خرید علاوه بر خرید کردن، تفریحاتی هم داشته باشند. در مرکز خرید آلاماندا پوتراجایا سینماهای گلدن اسکرین با جدیدترین و بروزترین فیلم های داخلی و بین المللی، مرکز بولینگ، آرت پاور و یا کلوپ کارائوکه سوپر استار و کلاب کودکان وجود دارند. 

امکانات رفاهی مرکز خرید آلاماندا پوتراجایا مالزی

خدمات رفاهی و رستوران های مرکز خرید آلاماندا پوتراجایا مالزی

رستوران ها، کافه ها، کیوسک های غذاخوری و نانوایی های بسیاری در این مرکز خرید قرار داشته که هرکدام از آن ها برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری مالزی انواع و اقسام غذاهای کره ای، غربی، مالائی، ژاپنی و ... را سرو می کنند. برندهای معروفی از فست فودی ها نیز در این مرکز خرید شعبه دارند مثل پیتزا هات، کی اف سی، مک دونالد، برگر کینگ و همینطور کافه هایی مثل سیکرت رسپی کیک اند کافه، بسکین رابینز، استار باکس، بوست جویس و ... . از خدماتی که این مرکز خرید برای بازدیدکنندگان خود ارائه میدهد میتوان به نمازخانه، اتاق کودک و مادر، صرافی، اینترنت، بانک اسلامی، ویلچر، نگهبانی، ATM و پارکینگ اشاره کرد. 

خدمات رفاهی و رستوران های مرکز خرید آلاماندا پوتراجایا مالزی

دسترسی های نزدیک و ساعات کاری مرکز خرید آلاماندا پوتراجایا مالزی

ساعاتی که توریست ها و گردشگران تور ارزان مالزی میتوانند از مرکز خرید آلاماندا پوتراجایا دیدن کرده و خرید کنند، بین ده صبح تا ده شب می باشد. این مرکز خرید در کنار یالان آلامناندا قرار داشته و تنها پنج دقیقه با دفتر نخست وزیری، مجموعه پوترا، باغ های گیاه شناسی این منطقه و مسجد پوترا فاصله دارد.