مرکز خرید 212 استانبول : مرکز خرید 212 یک اوت لت بسیار معروف با 235 هزار متر مربع مساحت و زیربنایی هفتاد هزار مترمربعی می باشد. درواقع اوت لت به مکانی می گویند که شعبه برندهای معروف سراسر جهان اجناس خود را به خاطر تغییر فصل، تک سایز ماندن و یا قیمت در آن به فروش میرسانند. این اوت لت در سال 2009 با معماری زیبا و بسیار زیبا و دیدنی ساخته شده است. بهترین زمان برای بازدید از این مرکز خرید برای توریست ها و گردشگران تور استانبول، روزهای وسط هفته می باشد. روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه از شلوغ ترین روزهای مرکز خرید 212 است. با قیمت های باورنکردنی این مرکز خرید هرگز دست خالی از آن بیرون نخواهید آمد.

مرکز خرید 212 استانبول

فروشگاه های مرکز خرید 212 استانبول

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید 212 استانبول در زمینه های کتاب، موسیقی، لوازم آشپرخانه، لوازم بهداشتی و ارایشی، لوازم الکترونیکی، مدیا مارکت، پوشاک، کیف و کفش و ... فعالیت می کنند. بیشتر از 175 در برندهای مختلف ال سی وایکیکی، پولو گاراژ، کوتون، پارکس، فلش اند آیس باز پیستی، پلی لند و همینطور برندهای دیگری مثل Cinemarine, AMF Bowling, Tommy Hilfiger, Network/Fabrika/Divarese, D&R, Derimod, Kiğılı, Kemal Tanca, Cacharel, Beymen Business Altınyıldız, Converse Columbia, Tekin Acar and Yves Rocher besides در مرکز خرید 212 استانبول وجود دارند. بیشتر شلوغی های این مرکز خرید به خاطر هزینه مقرون بصرفه و کیفیت اجناس است.

فروشگاه های مرکز خرید 212 استانبول

امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید 212 استانبول

علاوه بر خرید، تفریح هم داشته باشید! در این مرکز خرید بزرگ انواع امکانات تفریحی از جمله نه سالن سینما که دو مورد از آن ها سه بعدی هستند قرار دارد. مرکز خرید 212 برای راحتی بازدید کنندگان خود اینترنت بی سیم را به صورت رایگان ارائه میدهد. در این مرکز خرید استانبول رستوران های بسیاری از جمله رستوران معروف رامیز، کی اف سی، برگرکینگ، گرین سالاد، برکت دنر و ... قرار دارند. از دیگر خدمات مرکز خرید 212 استانبول میتوان به پارکینگی با ظرفیت 3500 خودرو، صندوق امانات، رستوران سرویس رایگان، فودکورت و ... اشاره کرد. همینطور توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول میتوانند به صورت رایگان، در هر کجای شهر به این مرکز خرید سرویس رفت و برگشت رایگان داشته باشند.

امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید 212 استانبول

ساعات کاری مرکز خرید 212 استانبول

 ساعات فعالیت مرکز خرید 212 برای بازدید توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول، هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب می باشد. البته این مرکز خرید روزهای جمعه و شنبه تا ساعت یازده باز بوده و شلوغ تر از همیشه است.