مرکز تجاری تاشیر ایروان : مرکز تجاری تاشیر در قسمت جنوبی شهر ایروان و بین خیابان های ایرواند کوچر و مووز خورناتسی قرار دارد. این مرکز خرید در قسمت مرکزی شهر دارای پنج طبقه بوده و اسم خود را از یک شهر در استان لوری به اسم تاشیر گرفته است. چیزی که مرکز تجاری تاشیر ایروان را بین توریست ها و گردشگران تور ارمنستان محبوب کرده و آنها را به سمت خود جذب کرده، قیمت بسیار ارزان و مناسبی بوده که در ازای کیفیت مورد قبول ارائه میدهد! مرکز تجاری تاشیر ایروان امروزه یکی از مهم ترین مراکز خرید ارمنستان در پایتخت خود بوده و به یکی از جاذبه های این کشور تبدیل شده است. 

مرکز تجاری تاشیر ایروان

فروشگاه ها و محصولات مرکز تجاری تاشیر ایروان

محصولات و اجناس مرکز تجاری تاشیر ایروان کاملا مارک بوده و از برندهای معروفی هستند. توریست ها و گردشگران بیشتر این مرکز خرید را به خاطر خرید طلا انتخاب می کنند. همینطور قیمت بسیار مناسب و ارزانی هم که داشته باعث شده تا توریست ها و گردشگران به سمت آن جذب شوند. جدا از طلافروشی هایی که در این مرکز خرید میتوان پیدا کرد، پوشاک زنانه، مردانه، کودکاننه، کیف و کفش، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی و ... از برندهای فرانسوی، ایتالیایی، ترکیه ایی و ... نیز وجود دارند. تفاوت این مرکز خرید ایروان با دیگر مراکز خرید لوکس شهر، قیمت پایین و کیفیت بسیار خوب است. 

فروشگاه ها و محصولات مرکز تجاری تاشیر ایروان

رستوران ها و کافه های این مرکز تجاری

توریست ها و گردشگران تور لحظه اخری ارمنستان که این مرکز خرید را برای خریدهای خود انتخاب کرده اند، بهتر است بدانند که در اطراف این مرکز تجاری رستوران ها و کافه های خوبی برای استراحت و صرف یک میان وعده وجود دارد. این رستوران ها دارای منوی غذایی بین المللی و محلی بوده و میتوان شعبه های زیادی از معروف ترین رستوران های دنیا را در کنار ان ها پیدا کرد. 

رستوران ها و کافه های این مرکز تجاری

ساعات فعالیت و دسترسی های نزدیک به مرکز تجاری تاشیر ایروان

توریست ها و گردشگران تور ارزان ارمنستان میتوانند مرکز تجاری تاشیر را در خیابان تیگران متر، روبروی هتل سیلاچی پیدا کنند.