مركز خريد اپتيموم استانبول : یکی دیگر از مراکز خرید قسمت آسیایی استانبول که در منطقه کادیکوی، محله آناتولی قرار دارد، مركز خريد اپتيموم است. این مرکز خرید در سال 2008 افتتاح شده و معماری بسیار زیبا و جالبی داشته که باعث شده توریست ها و گردشگران زیادی به سمت آن جذب شوند. در هر فصل از سال این مرکز خرید مشتریان خاص خود را دارد. تقریبا مركز خريد اپتيموم هر سال نه میلیون نفر بازدید کننده از تور استانبول خواهد داشت. در ادامه همراه لست تورز بمانید تا با بهترین مرکز خرید این شهر، اپتیموم آشنا شوید.  

مركز خريد اپتيموم استانبول

فروشگاه ها و مغازه های مركز خريد اپتيموم

این مرکز خرید همانطور که گفته شد پنج طبقه داشته و در هر پنج طبقه خود دارای صدهای فروشگاه و مغازه از برندهای داخلی و بین المللی معروف است. برندهای معروف و بین المللی این مرکز خرید شامل آدیداس، نایک، زارا، منگو و ... می باشند. فروشگاه و مغازه های این مرکز خرید بزرگ در استانبول در زمینه های کامپیوتری، پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، جواهرات، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی و ... فعالیت می کنند. 

فروشگاه ها و مغازه های مركز خريد اپتيموم

امکانات و خدمات رفاهی این مرکز خرید 

در اوپتیموم زمین پاتیناژی به وسعت 541 مترمربع قرار داشته که خود به تنهایی مرکز تفریحی فوق العاده ای در این شهر می باشد. این مرکز خرید دارای تعداد زیادی کافه و رستوران با انواع و اقسام غذاهای بین المللی و محلی بوده و محل خوبی برای استراحت توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول می باشند. در کنار این رستوران ها و کافه ها، یک سالن سینمای بزرگ، اتاق مادر و کودک، خدمات کرایه اتومبیل، پارکینگ رایگان، داروخانه و خدمات اورژانس، زمین بازی مخصوص کودکان، سرویس بهداشتی و خدمات برای افراد معلول و کم توان و ... نیز قرار دارند و این مرکز خرید شهر استانبول را کامل تر می کنند. 

امکانات و خدمات رفاهی این مرکز خرید

ساعات فعالیت و دسترسی ها نزدیک به مركز خريد اپتيموم استانبول

توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب از مركز خريد اپتيموم دیدن کنند. این مرکز خرید نزدیک به بزرگراه تی ای ام قرار داشته و از هر سمت شهر به دسترسی راحت دارد. همینطور میتوانند از خط متروی کادیکوی کارتال نیز برای رسیدن به این مرکز خرید استفاده کنند.