مراکز خرید محله آکسارای استانبول : استانبول در هر دو قاره آسیا و استانبول به خاطر مراکز خرید فوق العاده و بناهایی که از دوران بیزانسی ها و امپراتوری بزرگ عثمانی ها در آن باقی مانده بسیار معروف و مشهور واقع شده است. این کلان شهر ترکیه آنقدر بزرگ است که به دو قسمت آسیایی و اروپایی تقسیم شده و به همین خاطر در سفر به آن شاهد جاذبه ها و شگفتی های بسیار خواهید بود. تقریبا در هر محله از این شهر چند مرکز خرید معروف و بزرگ قرار داشته که هرکدام دارای اجناس باکیفیت و البته قیمت مناسب می باشد. یکی از محله های استانبول که سه تا از بهترین مراکز خرید شهر را در خود جای داده، محله آکسارای می باشد. این محله مراکز خرید بسیاری هم داشته که به صورت عمده فروش می کنند. تاجرانی که قصد خرید عمده در استانبول را دارند محله آکسارای پیشنهاد بسیار خوبی برای آنهاست. همینطور توریست ها و گردشگران تور استانبول که به دنبال خریدی ارزان اما باکیفیت هستند حتما سری به این محله بزنند. یکی از قدیمی ترین مراکز خرید استانبول، مراکز خرید محله آکسارای می باشد. بسیاری از توریست ها و گردشگران معتقدند که مراکز خرید این محله بسیار ارزان تر و مناسبتر از دیگر مراکز خرید استانبول است. مراکز خرید آکسارای فروشگاه ها و مغازه های آن در زمینه های پوشاک، کیف و کفش و پارچه فعالیت می کنند. این مراکز خرید به خاطر تنوع بسیار زیاد در کالاهای خود مورد استقبال بسیاری از تاجران قرار گرفته چرا که بسیاری از فروشگاه های آن به صورت عمده فروش می کنند. در هنگام خرید از این مراکز خرید ایرانیان بسیاری را ملاقت خواهد کرد و هرگز احساس غریبی نمی کنید چرا که مراکز خرید آکسارای پاتوق بسیاری از ایرانیان است. در ادامه همراه لست تورز باشید تا با مراکز خرید محله آکسارای بیشتر آشنا شوید. 

بازار زیرزمینی آکسارای استانبول

به جز بازار بزرگ این شهر بازارهای بزرگ دیگری هم داشته که یکی از آن ها در محله آکسارای استانبول قرار دارد. این بازار زیرزمینی یکی از بزرگ ترین بازارهای استانبول بوده که از سال 1973 شروع به فعالیت کرده و تقریبا بیشتر از چهل سال است که یکی از محبوب ترین بازارها برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول شناخته می شود. متاسفانه این بازار چند سال بعد از اینکه افتتاح شده بود، دچار آتش سوزی شد اما به سرعت مورد بازسازی قرار گرفت و تا امروز بدون وقفه کار خود را ادامه میدهد. در بازار زیرزمینی آکسارای میتوان مغازه ها و فروشگاه های بسیاری پیدا کرد که در زمینه پوشاک زنانه و مردانه فعالیت می کنند. به توریست ها و گردشگران تور استانبول نوروز 98 پیشنهاد می کنیم که اگر به دنبال خریدی ارزان قیمت و باکیفیت هستند، سری به بازار زیرزمینی مجله اکسارای بزنند. 

بازار زیرزمینی آکسارای استانبول

مرکز خرید اولیویوم استانبول

یکی از مراکز خرید محله های آکسارای استانبول که البته بهتر است آن را اوت لت صدا کنیم، اوت لت الیویوم است. اوت لت ها یکی از دلایل اصلی توریست ها و گردشگران برای سفر به استانبول است. چرا که هر آنچه که به هر دلیلی فروش نرفته و ندت زمان زیادی در مغازه ها و فروشگاه ها باقی مانده در این اوت لت ها به فروش میرسند. مرکز خرید اولیویوم استانبول نیز یکی از همین اوت لت هاست که طرفداران بسیاری هم دارد. میتوان بسیاری از ایرانیان را در این مرکز خرید دید که در حال فروش و یا خرید هستند. در این مرکز خرید برندهای معروف و یا متفرقه بسیاری میتوان پیدا کرد. اگر به دنبال یک خرید حسابی در این مرکز خرید هستید، یک روز از برنامه سفر خود را به آن اختصاص دهید! اجناس و کالاهای این مرکز خرید با کیفیت خوب و مناسب و قیمت ارزان به فروش میرسند. تقریبا 118 فروشگاه و مغازه در این مرکز خرید مشغول به فعالیت هستند که بسیاری از ان ها پوشاک های مربوط به فصل های قبلی را که از برندهای معروف هستند با تخفیف و قیمت بسیار خوبی میفروشند. همینطور با وجود یک سالن بولینگ پانزده لاینه، شش سالن سینما، یک سالن تئاتر و رستوران ها و کافه تریاهای آن هرگز حوصله تان سر نخواهد رفت. 

مرکز خرید اولیویوم استانبول

مرکز خرید فروم استانبول

بزرگترین مرکز خرید در کشور ترکیه و قاره اروپا، مرکز خرید فروم در شهر استانبول می باشد. هر آنچه بخواهید، از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در این مرکز خرید پیدا می شود. فروم نه تنها در استانبول و ترکیه، بلکه در تمام دنیا یکی از بهترین مراکز خرید استانبول می باشد. بهترین و معروف ترین برندهای دنیا نیز در این مرکز خرید شعبه دارند. علاوه بر اینها، این مرکز خرید سه شهربازی بزرگ همراه با بازی های متنوع و مختلف داشته که پیر و جوان را شاد می کند و برای آن ها خاطره خوبی از استانبول رقم می زند. این سه شهربازی ژوراسیک لند، لگولند و فان لب هستند. در کنار این شهربازی ها، رستوران ها و کافه های بسیار زیادی قرار دارند تا در آن ها به استراحت پرداخته و کمی از غذای ترکی و یا بین المللی میل کنید. عجله نکنید، هنوز این شگفتی های مرکز خرید فروم تمام نشده! بزرگترین اکواریوم ترکیه و دو سینما نیز در آن قرار دارد. این آکواریوم در مرکز خرید فروم استانبول، بزرگ ترین آکواریوم کشور ترکیه بوده که طرفداران بسیار زیادی بین توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول دارد. از دیگر امکانات و خدمات رفاهی در این مرکز خرید که به بازدیدکنندگان و توریست ها ارائه شده میتوان به خدمات مخصوص برای افراد معلول و کم توان، اتاق مادر و کودک، اینترنت بی سیم رایگان، اتاق خانواده، سرویس بهداشتی، پارکینگ، نمازخانه، قسمت اشیا گمشده، تاکسی، کمک های اولیه و ... اشاره کرد. 

مرکز خرید فروم استانبول