مراکز خرید قسمت اروپایی استانبول : یکی از اصلی ترین جاذبه های شهر بزرگ استانبول، مراکز خرید آن است. استانبول هر سال بسیاری از توریست ها و گردشگران سراسر جهان را به خاطر همین جاذبه های محبوب به سمت خود جذب می کند. مهم نیست تاجر باشید یا توریست تور استانبول، یکی از کارهایی که حتما و صد در صد در این شهر باید انجام دهید، بازدید از مراکز تجاری است. از آنجایی که استانبول به دو قسمت اروپایی و استانبول تقسیم شده، مراکز خرید آن نیز بین این دو قسمت تقسیم شده اند. مراکز خرید قسمت آسیایی را قبلا معرفی کرده ایم، اینبار مراکز خرید قسمت اروپایی را برای شما معرفی می کنیم، در ادامه همراه لست تورز بمانید.

مرکز خرید فروم استانبول

یکی از مهم ترین مراکز خرید شهر استانبول، مرکز خرید فروم استانبول است. مرکز خرید فروم استانبول هر سال بیشتر از بیست میلیون نفر بازدیدکننده از سراسر دنیا داشته و یکی از بزرگ ترین مراکز خرید اروپایی در کل ترکیه به حساب می آید. انواع و اقسام برندهای معروف داخلی و بین المللی در این مرکز خرید استانبول به فروش می رسند از جمله زارا، آدیداس، تپه هوم، سی اند ای، ام اند اس، بیمکس وای کی ام، ساتورن، نایک و ... . همینطور وریست های تور لحظه آخری استانبول اگر حین خرید کردن احساس خستگی کردند میتوانند خود را با امکانات تفریحی این مرکز خرید بزرگ اروپایی مثل سالن بولینگ، سینمای آی مکس، پیست اسکی روی یخ، اتاق های بازی مخصوص کودکان، پارک ژوراسیک و ... سرگرم کنند. مرکز خرید فروم استانبول هر روز هفته از ساعت ده صبح ت ده شب باز می باشد. 

مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید کانیون بیشتر به خاطر معماری جذابی که داشته مورد استقبال توریست ها و گردشگران قرار گرفته است. این مرکز خرید در خیابان بویوک دره از منطقه لونت شیشلی استانبول قرار دارد. کانیون در سال 2006 افتتاح شده و دارای 160 فروشگاه و مغازه در زمینه های مختلف و متنوع می باشد. انواع و اقسام برندهای معروف بین المللی و ترکی در این مرکز خرید به فروش می رسند. در کنار این 160 فروشگاه و مغازه، کانیون نه سالن سینما، بزرگترین سالن ورزشی بدنسازی، رستوران ها و کافه بارهای مختلف که انواع غذاهای بین المللی و محلی را سرو می کنند، دارد. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول میتوانند هفت روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب از این مرکز خرید دیدن کنند. 

مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

این مرکز خرید در سال 2007 و با بودجه ای به اندازه 270 میلیون دلار ساخته شده است. مرکز خرید ایستینه پارک استانبول محیطی نوستالژیک و زیبا بوده که تلفیقی از طراحی مدرن و سنتی می باشد. تقریبا سیصد فروشگاه و مغازه در این مرکز خرید وجود دارند که در زمینه های پوشاک، لوازم الکترونیکی، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، عطر و ادکلن، جواهرات و زیورآلات و ... فعالیت می کنند. اگر طرفدار برندهای معروف بین المللی مثل زارا، منگو، دولچه اند گابانا، دیور، فندی، هوگو لباس، دبنهامز، پرادی و ... هستید، حتما از این مرکز خرید استانبول دیدن کنید. مرکز خرید ایستینه پارک استانبول در کنار مغازه های خود دارای کمپانی آی مکس اولین سالن سینمای ترکیه، کافه ها و رستوران های منحصربفرد دارد. همچنین مثل دیگر مراکز خرید شهر هر روز از ساعت ده صبح تا ده شب باز می باشد. 

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

مرکز خرید آکمرکز استانبول

یکی دیگر از مراکز خرید قسمت اروپایی استانبول در منطقه باکلاس و بسیار شیک بشیکتاش، مرکز خرید آکمرکز است. این مرکز خرید چهار طبقه 180 هزار مترمربع مساحت داشته و تقریبا 250 مغازه و فروشگاه را در خود جای داده. آکمرکز در سال 1993 افتتاح شده و بلافاصله دو سال بعد در سال 1995 به عنوان بهترین مرکز خرید اروپا و در سال 1996 به عنوان بهترین مرکز خرید دنیا انتخاب شده و جایزه های بسیاری هم در زمینه طراحی و رشد بدست آورده است. همینطور سال 2010 نیز جایزه بهترین طراحی داخلی در اروپا را گرفت. طبق امارهای گرفته شده، مرکز خرید آکمرکز در ماه بیشتر از یک میلیون بازدیدکننده از سراسر دنیا دارد. از محصولات و اجناس این مرکز خرید میتوان به اسباب بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، منسوجات، لوازم ورزشی و ... اشاره کرد. همینطور قابل توجه توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول که این مرکز خرید جزو گران قیمت ترین مراکز خرید قسمت اروپایی استانبول محسوب می شود. ساعات کاری آن نیز هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب است.  

مرکز خرید آکمرکز استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول

بسیاری از مارک ها و برندهای بین المللی معروف مثل آدیداس، ریبوکس، اسپریت، ماسیمو دوتی، بنتون و ... در این مرکز خرید شش طبقه استانبول پیدا می شوند. این مرکز خرید هر زمان از سال که به آن مراجعه کنید مملو از توریست ها و گردشگران است. دویست مغازه در این مرکز خرید وجود دارند که بهترین اجناس و کالاها را با قیمتی مناسب به فروش میرسانند. مرکز خرید جواهر سال 2005 بوسیله هلدینگ جواهر ساخته شده و سهام آن نیز به یک شرکت انگلیسی و مالکان کویتی رسیده است. طراحی و معماری آن نیز با معمار امریکایی مینورو بوده. این مرکز خرید در کنار سیصد فروشگاه خود دارای پارکینگی سرپوشیده به ظرفیت 2500 خودرو، پارک تم داخلی، مرکز بازی، کافه، رستوران، سالن سینما و ... می باشند. مرکز خرید جواهر هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب باز می باشد.

مرکز خرید جواهر استانبول