مراکز خرید شهر مادرید : یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری دنیا، شهر مادرید است. ماردید بزرگ ترین شهر و پایتخت کشور اسپانیاست. این شهر دوست داشتنی و زیبا امروزه مورد توجه بسیاری از توریست ها و گردشگران تور اروپا قرار گرفته و سالانه بسیاری از آن ها از سراسر دنیا برای بازدید مادرید می آیند. پیاده روی و خرید کردن از دو کار مورد علاقه توریست ها و گردشگران در این شهر است. مادرید مراکز خرید فوق العاده ای داشته که اکثرشان مدرن و بزرگ هستند. خرید کردن همیشه یکی از قسمت های مهم سفر بوده و در مادرید نیز به همین صورت است. حتی اگر قصد و یا بودجه خرید کردن ندارید، پیشنهاد می کنیم که حتما از این مراکز خرید آن دیدن کرده و یا گشتی در فروشگاه ها بزنید. بیشتر مراکز خرید این شهر نه تنها فروشگاه، بلکه دارای امکانات تفریحی مثل پیست های اسکی سرپوشیده، زمین های گلف کوچک، رستوران، کافه و سینماهای بزرگ می باشند. در ادامه لست تورز برای توریست ها و گردشگران تمام مراکز خرید این شهر را معرفی کرده تا سفری هیجان انگیز به مادرید داشته باشند. 

مرکز خرید ال کورت مادرید

اگر به دنبال بزرگترین مرکز خرید شهر مادرید هستید، فروشگاه زنجیره ای ال کورت را به شما پیشنهاد می کنیم. این مرکز خرید آنقدر بزرگ است که گویی انتها ندارد. توریست ها و گردشگران تور اسپانیا در این مرکز خرید میتوانند هرانچه می خواهند پیدا کنند. ال کورت در تمام مادرید شعبه داشته و اجناس آن بسیار باکیفیت و خدمات دهی اش عالی است. با اینکه قیمت آن از دیگر مراکز خرید شهر گران تر بوده اما میتوان مطمئن بود که اجناس آن اصل و درجه یک هستند. جدا از فروشگاه ها و مغازه ها دارای آژانس مسافرتی، سالن آرایشی، املاک، مستغلات و سازمان بیمه می باشد. 

مرکز خرید ال کورت مادرید

مرکز خرید دریم پالاس مادرید

این مرکز خرید بیشتر برای اوقات فراغت و زمان بیکاری شما مناسب است. اگر حوصله تان سر رفته، میتوانید سری به مرکز خرید دریم پالاس زده و در قسمت زمین های اسکیت روی یخ که یکی از بهترین های در اروپا می باشند مشغول شوید. این مرکز خرید درواقع مجموعه از امکانات تفریحی محبوبی مثل استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سالن بازی بولینگ، سالن هاکلی روی یخ با مساحت 800 مترمربع، سینما و ... می باشد. بنابراین در این مرکز خرید بیشتر مشغول تفریح و سرگرمی خواهید بود تا خرید کردن. 

مرکز خرید دریم پالاس مادرید

مرکز خرید پرینسیپ مادرید

در این مرکز خرید مادرید حس و حال قرن نوزدهم را خواهید داشت. درواقع این مرکز خرید در ابتدا یک ایستگاه راه آهن باستانی پرنسیپ بوده که با بازسازی هایی که روی آن انجام شد، به یک مرکز خرید باشکوه و دیدنی تبدیل شد. ساختار اصلی این ایستگاه باستانی محفوظ باقی مانده به همین خاطر علاوه بر مرکز خرید، یک جاذبه در شهر مادرید محسوب می شود. توریست ها و گردشگران تور لحظه اخری اسپانیا میتوانند این مرکز خرید را در فاصله صد متری از کاخ سلطنتی آلمودنا پیدا کنند. همینطور اگر در بازدید از باغ سلطنتی مسیر خود را میدان پوئرتا دل سل ادامه دهند نیز به مرکز خرید پرینسیپ خواهند رسید. 

مرکز خرید پرینسیپ مادرید

مرکز خرید پلازا نورته مادرید

این مرکز خرید به خاطر معماری و طراحی فوق العاده زیبایش توسط چپمن تیلور همکاران شرکت های معماری لندن که طراح فرودگاه هیترو بوده مورد مثل نگینی درخشان در مادرید خود را نشان داده است. مرکز خرید پلازا نورته بیشتر از دویست فروشگاه و مغازه در زمینه های مختلف پوشاک، کیف و کفش، لوازم منزل، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی و ... دارد. همینطور 25 رستوران و کافه و سینما در خود جای داده است. چیزهایی که باعث شده این مرکز خرید خیلی زیباتر از دیگر مراکز خرید شهر باشد، گنبد 35 متری آن، چراغ به سبک ونیزی، سنگ مرمر، راه پله ها، ستون ها و تراس های تزئین شده و لوستر های بزرگ هستند. 

مرکز خرید پلازا نورته مادرید

مرکز خرید زانادو مادرید

یکی دیگر از مراکز خرید بزرگ شهر مادرید که بین توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا بسیار محبوب و پرطرفدار است، مرکز خرید زانادو می باشد. این مرکز خرید تقریبا 250 فروشگاه و مغازه داشته که هر روز سال باز هستند. همینطور بزرگ ترین پیست اسکی اروپا نیز در این زانادو قرار دارد. پیست این مرکز خرید 24000 متر مساحت داشته و دامنه های اسکی آن در تمام روزهای سال باز هستند. کافه و رستوران این مرکز خرید بالای پارک آن قرار دارند. پارک تفریحی کوچکی هم در این مرکز خرید قرار داشته که از بزرگ و کوچک میتوانند در آن خود را سرگرم کنند. مرکز خرید زانادو فروشگاه های خوبی از صنایع دستی بومی نیز داشته و برای تهیه سوغاتی و خدایا بسیار مناسب است.

مرکز خرید زانادو مادرید

مرکز خرید پارکیسور مادرید

اگر حساس هستید که اجناسی که میخرید حتما برند باشند، مرکز خرید پارکیسور را در مادرید به شما پیشنهاد می کنیم. توریست ها و گردشگران تور ارزان اسپانیا در این مرکز خرید میتوانند شعباتی از برندهای معروف بین المللی و معرفی مثل اپل، نایک و ... در زمینه های مختلف پوشاک، مد، زیور آلات و غیره پیدا کنند. پارکیسور یکی از مدرن ترین مراکز خرید شهر بوده و دارای امکانات تفریحی، مرکز بازی و رستوران های مختلف می باشد. این مرکز خرید روزهای دوشنبه تا یکشنبه از ساعت ده صبح تا ده شب باز بوده و دسترسی به آن با ایستگاه مترو خط دوازده ایستگاه ال کاراسکال راحت تر می باشد. 

مرکز خرید پارکیسور مادرید

مرکز خرید لا گاویا مادرید

مرکز خرید روباز لا گاویا یکی از بزرگ ترین مراکز خرید روباز در کشور اسپانیا و تمام اروپا بوده و محیطی مدرن و بسیار زیبا دارد. این مرکز خرید بیشتر مخاطب توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا بود که دنبال برندهای معروف و بزرگ دنیا هستند. ساعات کاری آن نیز از دوشنبه تا یکشنبه از ساعت ده صبح تا ده شب می باشد. 

مرکز خرید لا گاویا مادرید