مراکز خرید جاکارتا : بیشتر از 150 مرکز خرید خوب در جاکارتا، پایتخت اندونزی موجود است. ویژگی های خوب مراکز خرید جاکارتانزدیک بودن به هتل ها و اقامتگاه ها، دارا بودن بسیاری از نمایندگان مطرح در دنیا و دسترسی خوب میباشد. برای شما چند مورد از مراکز خرید جاکارتا را معرفی میکنیم :

مرکز خرید بزرگ جاکارتا

مرکز خرید بسیار بزرگ و خوب که بیشتر برندهای معروف و محبوب دنیا را در خود داشته و علاوه بر پوشاک، یک فروشگاه زنجیره و سوپرمارکت در شهر جاکارتاست. سرگرمی های خوبی در این مرکز خرید بزرگ جاکارتا ارائه شده مثل تئاتر، بزرگ ترین سینمای جاکارتا و شهربازی بزرگ. از بین مراکز خرید جاکارتا این فروشگاه، حراجی های خوبی برگزار میکند.

ساعت کار مرکز خرید بزرگ جاکارتا همه روزه از ده صبح تا ده شب

آدرس مرکز خرید بزرگ جاکارتا ‏: Jalan M.H. Thamrin No.1, Kebon Melati, Tanah Abang, Jakarta Pusat, 10310, Indonesia

مرکز خرید بزرگ جاکارتا

مل تامان مراکز خرید جاکارتا

بزرگ ترین مرکز خرید جاکارتا که با هشت برج کنار خود احاطه شده است، مرکز خرید مل تامان ‏جاکارتا ست. این مرکز خرید حدود پانصد فروشگاه در هفت طبقه داشته و مساحت آن 360000 متر مربع است. علاوه بر آن جزو تنها مراکز خرید جاکارتا است که بزرگ ترین پیست اسکی روی یخ در این شهر را داشته و همینطور برگزار کننده مهم ترین مراسم ها مثل کنسرت و .. . علاوه بر این ها بزرگ ترین مانیتور و تلوزیون دنیا را در خود داشته و تمامی محصولات این فروشگاه برند است.

ساعت کار مرکز خرید مل تامان ‏جاکارتا همه روزه از ده صبح تا ده شب.

آدرس مرکز خرید مل تامان ‏جاکارتا ‏ : Jl. Letjen. S. Parman Kav. 21, Tanjung Duren Selatan, Grogol Petamburan, RT.12/RW.1, Jakarta Barat, Daerah Khusus Ibukota Jakarta 11470, Indonesia

مل تامان مراکز خرید جاکارتا

پلازا سنایان مراکز خرید جاکارتا

اگر میخواهید لوازم منزل خود را با اطمینان خریداری کرده و کیفیت خوبی داشته باشد، مرکز خرید پلازا سنایان ‏دارنده بهترین لوازم منزل با انواع برندهای بین المللی مطرح در دنیا میباشد. با اینکه این پلازا سنایان ‏نسبت به دیگر مراکز خرید جاکارتا بزرگ نیست، اما یکی از بهترین سینماها در جاکارتا را داشته که بروزترین فیلم های هالیوودی را پخش میکند.

ساعت کار مرکز خرید پلازا سنایان همه روزه از ده صبح تا ده شب.‏

آدرس مرکز خرید پلازا سنایان ‏: Jalan Asia Afrika No.8, RT.1/RW.3, Gelora, Tanah Abang, Jakarta Pusat, 10270, Indonesia

پلازا سنایان مراکز خرید جاکارتا

پوندوک ایندا مراکز خرید جاکارتا

جاکارتا مراکز خرید بسیار بزرگی داشته که همین باعث شده تا یکی از دلایل سفر توریست ها تور اندونزی به این شهر مراکز خرید آن باشد. مرکز خرید پوندوک ایندا ‏جاکارتا، یکی دیگر از بزرگ ترین مرکز خرید جاکارتا است که برندها و رستوران ها بی نظیر دارد. پوندوک ایندا ‏2سینما و پارک آبی داشته همینطور یک سالن اسکی روی یخ که بهترین سرگرمی های یک نفر میتواند باشد.

ساعت کار مرکز خرید پوندوک ایندا ‏جاکارتا‏ همه روزه از نه صبح تا ده شب.‏

آدرس مرکز خرید پوندوک ایندا ‏جاکارتا‏ ‏: Jalan Metro Pondok Indah Kav IV/TA RT.1/RW.16, Pondok Pinang, Kebayoran Lama, RT.1/RW.16, Pd. Pinang, Kby. Lama, Kota Jakarta Selatan, Daerah Khusus Ibukota Jakarta 12310, Indonesia

پوندوک ایندا مراکز خرید جاکارتا