مراکز خرید تفلیس : گرجستان در طی سال های اخیر در زمینه توریستی و گردشگری رشد سیصد درصدی داشته که نصف بیشتر آن به از سمت کشور ایران است. بسیاری از توریست ها و گردشگران سراسر دنیا که تا چندی پیش کشور ترکیه و شهر معروف آن استانبول را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده بودند، بعد از پیشرفت ها و توسعه یافتن دو شهر باتومی و تفلیس، به سمت این دو شهر گرجستان گرایش پیدا کردند. گرجستان دارای بهترین تفریحات و فعالیت های بروز، جدید و جذاب در منطقه قفقاز می باشد. پایتخت این کشور، تفلیس علاوه بر تفریحات و فعالیت های مختلف، مراکز تجاری فوق العاده ای داشته که در واقع یکی از عوامل جذب توریست ها و گردشگران به سمت این کشور است. در ادامه لیستی از تمام مراکز خرید تفلیس همراه با اینکه در چه زمینه هایی فعالیت می کنند، چه امکانات و خدماتی ارائه میدهند و چه ساعات از روز فعالیت می کنند، ارائه کرده ایم، تا انتها همراه لست تورز بمانید. 

مرکز خرید تفلیس مال

بزرگ ترین مرکز خرید شهر تفلیس پایتخت گرجستان، تفلیس مال است. این مرکز خرید بزرگ در انتهای قسمت غربی تفلیس و بیرون از شهر قرار دارد. مشابه به این مرکز خرید را میتوان مرکز خرید پلاسکو خودمان مثال زد. تفلیس مال یکبار مورد بازسازی قرار گرفته و اکنون دارای پارکینگی به ظرفیت 2700 جای پارک، 25 کیوسک، شش کافه، پانزده هزار مترمربع هایپرمارکت و هزار مترمربع فضای تفریحی می باشد. علاوه بر اینها این مرکز خرید حدود 108 فروشگاه و مغازه از برندهای مختلف داخلی و بین المللی داشته و به همین خاطر است که توریست ها و گردشگران مرکز خرید تفلیس مال را اولین مقصد تجاری خود در این شهر انتخاب می کنند. از جمله امکانات رفاهی این مرکز خرید میتوان به سینما، هایپرمارکت کارفور، رستوران و کافه و ... اشاره کرد. این مرکز خرید هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب باز می باشد. توریست ها و گردشگران تور گرجستان برای رسیدن به این مرکز خرید باید وارد جاده تفلیس-باتومی شده و تا کیلومتر شانزدهم جلوتر بروند.

مرکز خرید تفلیس مال

مرکز خرید ایست پوینت تفلیس

مرکز خرید ایست پوینت با فاصله دوازده دقیقه رانندگی از مرکز شهر فاصله داشته و یک مرکز خرید کامل و فوق العاده در تفلیس می باشد. حدود 150 فروشگاه و مغازه از برندهای داخلی و بین المللی از جمله برندهای منگو، کوتون، گلوریا جینز، ال سی وایکیکی، زارا و ... در این مرکز خرید فعالیت می کنند. مرکز خرید ایست پوینت دارای کارفور هایپرمارکتی زنجیره بوده که در آن خوراکی، پوشاک، لوازم خانگی و ... با مناسب ترین قیمت ها می باشد. در کنار این هایپرمارکت رستوران ها و کافه های معروف بین المللی، باشگاه کودکان، بولینگ، سینمای سه بعدی و ... نیز در این مرکز خرید قرار دارند. مرکز خرید ایست پوینت هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب باز می باشد. 

مرکز خرید ایست پوینت تفلیس

مرکز خرید مرانی تفلیس

در قسمت مرکزی شهر تفلیس، مرکز خرید مرانی چهار طبقه قرار دارد. این مرکز خرید دسترسی بسیار نزدیکی به مترو داشته و دارای نمایندگی های بسیاری از برندهای معروف و بین المللی مثل زارا، باتا، ماسیما دوتی، کوتون و ... می باشد. چند رستوران، کافه و تراس در این مرکز خرید وجود دارند. مرکز خرید مرانی هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب فعالیت می کند.

مرکز خرید مرانی تفلیس

مرکز خرید سنترال تفلیس

این مرکز خرید تفلیس در ووکزالی قرار داشته و توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری گرجستان میتوانند با استفاده از اتوبوس های خط 49 و یا مترو به راحتی به آن برسند. فروشگاه ها و مغازه های این مرکز خرید در زمینه های پوشاک، کیف و کفش، لوازم الکترونیکی و ...  فعالیت می کنند. همچنین انواع و اقسام رستوران ها و کافه ها و یک هایپرمارکت در آن وجود دارند. ساعات کاری این مرکز خرید ده صبح تا ده شب می باشد. 

مرکز خرید سنترال تفلیس

مرکز خرید کارواسلا تفلیس

در خیابان دادیانی شهر تفلیس، مرکز خرید کارواسلا قرار دارد. این مرکز خرید هشت طبقه بوده و دو طبقه از آن مختص به پارکینگ اختصاصی به ظرفیت سیصد خودرو می باشد. حدود ششصد فروشگاه و مغازه در این مرکز خرید در زمینه های مختلف لوازم منزل، کیف و کفش، پوشاک و ... فعالیت می کنند. از دیگر امکانات و خدمات رفاهی آن نیز میتوان به زمین بازی، رستوران و کافه اشاره کرد. ساعات کاری مرکز خرید کارواسلا از یازده صبح تا نه شب می باشد. 

مرکز خرید کارواسلا تفلیس

مرکز خرید لیلو تفلیس

مرکز خرید لیلو، اولین مرکز خرید این پایتخت گرجستان تفلیس بوده که با مجوز رسمی از دولت گرجستان کار خود را شروع کرد. همه نوع اجناس و محصولاتی در این مرکز خرید با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برای ارائه شده اند. مرکز خرید لیلو دارای فروشگاه های زنجیره ای و همینطور نمایندگی های مختلف است. انواع و اقسام پوشاک، جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی و ... در این مرکز خرید پیدا می شوند. شما میتوانید هر روز هفته از ساعت هفت صبح تا پنج بعد از ظهر از مرکز خرید لیلو با مترو و یا تاکسی دیدن کنید. 

مرکز خرید لیلو تفلیس

مرکز خرید جی تی سی تفلیس

یکی دیگر از مراکز خرید بزرگ در تفلیس، مرکز خرید جی تی سی می باشد. این مرکز خرید تمام برندهای معروف و بروز دنیا را در خود دارد. از جمله محصولات این مرکز خرید میتوان به پوشاک بانوان و آقایان، جواهرات، لباس ها جین، لوازم منزل، آلات موسیقی، ساعت، اسباب بازی، کفش و ... اشاره کرد. مرکز خرید جی تی سی 32 طبقه داشته و در خیابان وکوئا قرار دارد. ساعات کاری این مرکز خرید بین یازده صبح تا هشت شب می باشد. 

مرکز خرید جی تی سی تفلیس

مرکز خرید مگالین تفلیس

اگر سفر کاری به تفلیس دارید و میخواهید به صورت عمده محصولاتی در زمینه لوازم خانگی، پوشاک، عطر و ادکلن، کیف و کفش، کتاب، سوغاتی و ... خریداری کنید، مرکز خرید مگالین را به شما پیشنها می کنیم. همینطور داخل این مرکز خرید یک بانک، صرافی و پارکینگ وجود دارد. توریست ها و گردشگران تور ارزان گرجستان میتوانند هر روز از ساعت یازده ظهر تا هشت بعد از ظهر از مرکز خرید مگالین دیدن کنند. 

مرکز خرید مگالین تفلیس

مرکز خرید اوراسیا تفلیس

مرکز خرید مدرن پنج طبقه اوراسیا سال 2010 در زمینی به وسعت 7400 مترمربع مساحت تاسیس شده است. این مرکز خرید دارای بیشتر از 100 مغازه در زمینه های فشن و لباس از برندهای معروف و بین المللی دنیا می باشد. این مرکز خرید قسمت تفریحی نیز دارد و ساعات کاری آن از ده صبح تا هشت شب است.  

مرکز خرید اوراسیا تفلیس

مرکز خرید دیدوب پلازا تفلیس

مرکز خرید دیدوب پلازا شهر تفلیس تشکیل شده از چند قسمت اداری، تجاری، تفریحی و اقامتی بوده و دسترسی بسیار خوبی از مرکز شهر دارد. این مرکز خرید هشت صبح تا شش بعد از ظهر باز می باشد. 

مرکز خرید دیدوب پلازا تفلیس

مرکز خرید سیتی مال گلدانی تفلیس

در یکی از محله های پر رفت و آمد شهر تفلیس، مرکز خرید سیتی مال گلدانی قرار دارد. این مرکز خرید هفت طبقه داشته و بیشتر صد فروشگاه و مغازه در آن فعالیت می کنند. بیشتر مغازه های این مرکز خرید، شعبی از برندهای مختلف بین المللی معروف هستند. این مرکز خرید هفت طبقه قسمت تفریحات برای کودکان، کافه ها و رستوران های مختلف داشته و هر روز بین ساعات نه صبح تا ده شب باز است. 

مرکز خرید سیتی مال گلدانی تفلیس