بیمارستان‌ها، کلینیک‌های خصوصی، خانه‌های سالمندان و کلینیک‌های سرپایی مکان‌هایی هستند که روزانه صدها نفر از آنها استفاده می‌کنند. پزشکان، پرستاران، اپراتورها و بیماران نیز دائماً در حال تردد میان بخش های مختلف آن و انتقال میکروب، باکتری، خاک و گرد و غبار هستند.

بیمارستان‌ها

اطمینان از تمیزی و بهداشت این مناطق برای اطمینان از رفاه و ایمنی، جلوگیری از آسیب به کف و تکثیر میکروب‌ها و باکتری‌ها ضروری است. یک ابزار عالی برای مراقبت از کف که تمیزی و نظافت را تضمین می‌کند، دستگاه اسکرابر است. به لطف این محصول می‌توان هر نوع سطحی را تنها در چند دقیقه تمیز و خشک کرد و حتی چندین بار در روز برای یک قسمت مشخص نیز استفاده کرد.

دستگاه کف شوی صنعتی چیست؟

کف شوی صنعتی دستگاهی است که برای شستشو، ضدعفونی و خشک کردن هر نوع سطحی طراحی شده است و سطوح را خشک و ایمن نگه می‌دارد. این ابزار هر سطحی را تمیز می‌کند و سه کار را به طور همزمان انجام می‌دهد:

  • برس‌های چرخشی کف را تمیز می‌کنند و عملکرد سایشی نیز دارند. انواع کثیفی، حتی سرسخت‌ترین آنها را از بین می‌برند.
  • محلولی از آب و مواد شوینده از مخزن داخلی خارج می‌شود که سطح را شستشو داده و کاملاً ضد عفونی می‌کند.
  • آب کثیف از طریق یک توربین داخلی مکش می‌شود و در مخزن دوم جمع می‌شود. در واقع، بر خلاف سطل و پارچه معمولی، فقط از آب تمیز برای شستشو استفاده می‌شود.

زمین شوی صنعتی

بسته به نیاز خود از نظر فضا، می‌توانید بین دو مدل اصلی زمین شوی صنعتی یکی را انتخاب کنید:

زمین شوی صنعتی دستی: کف شوی توسط اپراتور از طریق یک دسته در پشت هدایت می‌شود. این مدل برای فضاهای کوچک مانند اتاق خواب، حمام، مطب پزشکان و تمام محیط‌هایی با مساحت کمتر از 500 متر مربع ایده آل است.

زمین شوی صنعتی خودرویی: اپراتور روی صندلی بالای دستگاه می‌نشیند و از طریق فرمان رانندگی می‌کند. این محصول دارای عملکرد فوق العاده و مستقل است. برای فضاهای بزرگ مانند سالن‌ها و راهروها و برای تمام محیط‌هایی با مساحت 12000 متر مربع مناسب است.

مزایای استفاده از دستگاه کف شوی صنعتی

در مکان‌هایی مانند بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و مراکز بهداشتی، یافتن راه حل‌های موثر برای مراقبت از کف و مناسب برای نیازهای عملی مکان مهم است. در اینجا نمی توان دسترسی افراد را برای تمیز کردن یک منطقه خاص ممنوع کرد یا نظافت را تا شب به تعویق انداخت زیرا میکروب‌ها و باکتری‌ها تکثیر می‌شوند یا کف اتاق‌ها کثیف و چسبنده می‌شوند.

دستگاه کف شوی صنعتی نیازهای نظافتی این نوع محیط را برآورده می‌کند. فرآیند نظافت را بی صدا، ایمن و سریع به پایان می رساند. این دستگاه در واقع کار خود را بدون ایجاد مانع در انجام فعالیت‌های مهم توسط پزشکان، پرستاران و اپراتورها به طور کامل انجام می دهد.

مزایا

مزایای اصلی دستگاه‌های کف شوی عبارتند از:

کاهش زمان کار. با مساحت یکسان، کف شوی صنعتی کف را تمیز و ضدعفونی می‌کند و در مقایسه با ابزارهای سنتی، مانند یک سطل آب و یک پارچه، بیش از 50 درصد در زمان صرفه جویی می‌کند. به این ترتیب می‌توان چندین بار در روز سطوح را تمیز و زمان‌ها را به طور قابل توجهی بهینه کرد و نتیجه عالی به دست آورد.

امکان استفاده حتی هنگام حضور و کار کردن پزشکان و دیگر مراجعین نیز می‌توان از این دستگاه استفاده کرد. کف‌ها همیشه خشک و ایمن هستند، بی صدایی ابزار باعث می شود تا مزاحمتی برای بازدیدکنندگان و بیماران نداشته باشد و دلیلی برای حواس‌پرتی پزشکان و اپراتورها نشود.

صرفه جویی از نظر آب و مواد شوینده، در حالی که دستیابی به سطح بهداشتی بسیار بالاتری نسبت به ابزارهای سنتی تمیز کردن کف.

نتیجه کار زیبا، با کیفیت و عالی، با کف‌هایی که همیشه مرتب و تمیز هستند. به لطف عملکرد برس‌های چرخشی، هر نوع لکه، یا کثیفی به راحتی بدون باقی ماندن هیچ اثری از بین می‌رود.

Free Evo: بهداشت و تمیز کردن موثر انواع کف

یک دستگاه اسکرابر می‌تواند در نظافت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تفاوت ایجاد کند. برای این محیط‌ها، راه‌حل‌های فشرده، سریع، با کارایی بالا و ایمن ایده‌آل هستند که می‌توانند هم در اتاق‌های کوچک و هم در فضاهای بزرگ‌تر مانند فضاهای پذیرایی و غذاخوری‌ها به طور موثر عمل کنند. یک راه حل عالی برای بهداشت کف، Free Evo است، یک مدل حرفه‌ای "اسکرابر دستی" مناسب برای اتاق‌های تا 1500 متر مربع.

جمع و جور، ساده برای استفاده، بی صدا و با کنترل پنل با سیستم ایمنی حضور اپراتور، Free Evo مجهز به موارد زیر است:

گیره مخصوص، عملکرد بسیار خوبی دارد و به لطف دستگیره‌های کاربردی به راحتی جدا می‌شود. علاوه بر این، در صورت برخورد تصادفی، بدون آسیب و در ایمنی کامل آزاد می‌شود.

پنل کنترل بصری

پنل کنترل بصری، که از آنجا می‌توان مخزن مواد شوینده را نیز فعال کرد و تمام عملکردهای کف شوی را از یک نقطه کنترل کرد.

مانند تمام محصولات لاور، دستگاه اسکرابر زمین   Free Evo شامل لوازم جانبی مختلفی مانند برس و تیغه‌های اسکاج جلو و عقب است، اما با لوازم جانبی اضافی مانند برس‌های ساینده، دیسک‌های ساینده و تیغه‌های اسکاج با ضخامت‌های مختلف نیز سازگار است. لوازم جانبی مربوطه، به سهولت استفاده می شوند. مانند پسوند کابل برق 15 متری (در مدل برقی) یا انواع مختلف باتری با توجه به نیاز شما (در مدل باتری دار). به این ترتیب می‌توان مدلی داشت که همیشه کارایی بالایی داشته باشد و از نظر نظافت و تمیزی انتظارات را کاملاً برآورده کند.

مراقبت از کف بیمارستانها، مراکز بهداشتی، خانه‌های سالمندان، درمانگاه‌ها و مطب پزشکان در اولویت قرار دارد. با استفاده از یک دستگاه اسکرابر می‌توان همیشه استانداردهای بالای نظافت و بهداشت را حفظ کرد و از ایمنی و رفاه پزشکان، اپراتورها و بیماران محافظت کرد.

منبع : https://blog.lavor.com/en/floor-care-of-hospitals-and-healthcare-facilities-with-the-floor-scrubber-dryer