محله فرانسوی ها در دل شهر استانبول : محله فرانسوی ها در استانبول، مثل محله چینی ها در نیویورک است. برای توریست ها و گردشگران تور استانبول این فرصتی است تا علاوه بر فرهنگ استانبول، با فرهنگ فرانسه هم آشنا شوند. بسیاری از توریست ها و گردشگران برای اینکه میتوانند همزمان با فرهنگ مختلف آشنا شوند، استقبال بسیار خوبی از این محله کرده اند. هنگامی که وارد این خیابان می شوید، انگار وارد تصاویری شده اید که از فرانسه دیده اید، همانقدر زیبا و جذاب و البته رومانتیک! البته مردم محلی این منطقه ترک زبان بوده و اعتقاد دارند که این محله هم مثل دیگر محله های شهر استانبول است. شعار آن ها این است "این محل جایی برای خوردن، نوشیدن و خوشحالی است." در ادامه بیشتر با محله فرانسوی ها در استانبول آشنا شوید.

محله فرانسوی ها در دل شهر استانبول

ورودی محله فرانسوی ها در استانبول

این محله، انتهای خیابان استقلال قرار داشته و راه باریک و شیب داری برای رسیدن به آن هست. هنگامی که از این مسیر بگذرید، با ساختمان های بلند قامت محله روبرو می شوید. در بازدید از این محله افرادی را می بینید که فریاد زنان مغازه، فروشگاه و یا رستوران و کافه خود را تبلیغ می کنند. در رستوران ها از توریست ها و گردشگران با ظروف قدیمی و زیبایی پذیرایی می شود. همینطور انواع مختلف غذاها نیز در رستوران ها و کافه های آن برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول سرو می شوند. معمولا در این محله از هرکس بپرسید که چرا این محله به محله فرانسوی ها شناخته می شود، پاسخ درستی به شما نمیدهد تا انتها همراه ما باشید تا دلیل آن را برایتان روشن کنیم.

ورودی محله فرانسوی ها در استانبول

چرا این محله، محله فرانسوی ها نام گرفت

اکنون برای توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول روشن می کنیم که چرا این محله به محله فرانسوی ها معروف است. محله فرانسوی ها در سال 2004 توسط معماران پاریسی مورد بازسازی قرار گرفت. تمام سنگ ها، لامپ های آن از کشور فرانسه وارد شده اند. به همین دلیل به محله فرانسوی ها معروف است.

چرا این محله، فرانسوی ها نام گرفت