محله اسن یورت استانبول : یکی از محله های استانبول که پی در پی در حال رشد است، محله اسن یورت است. محله اسن یورت استانبول قسمتی از شهرداری شهر بوده و در منطقه اروپایی استانبول قرار دارد. مساحت این محله به طور کلی 2770 هکتار می باشد. آینده روشنی در انتظار این محله بوده و سرمایه گذاری در آن بسیار مفید است. بنابراین درصورتی که میخواهید در استانبول سرمایه گذاری کنید، میتوانید بدون نگرانی و مطمئن شدن از سود آینده خود، سرمایه تان روی این محله استانبول بگذارید. محله اسن یورت از نظر نقشه بندی قدیمی شهرداری شهر استانبول، جزو منطقه بیلیکدوزو بوده، به همین خاطر شباهت های بسیاری بین این دو هست. بعد از ساخت و سازهای مجتمع های بزرگ مسکونی، محله اسن یورت بسیار پیشرفت کرده است. در حال حاضر این محله چهار مرکز فرهنگی به نام های اسن یورت، سعادت دره، ینی کنت و یونوس بالتا می باشد. همینطور چهار پارک نیز به نام های گازیلر، رسپ تاییپ اردوغان، شهیتلر و کادیر تاپباش در آن ساخته شده اند. در ادامه همراه لست تورز باشید تا بیشتر با این محله جدید و رو به پیشرفت استانبول آشنا شوید. 

محله اسن یورت استانبول

تاریخچه محله اسن یورت استانبول

محله اسن یورت استانبول در زمینی که زمانی برای اکرم عمر پاشا بود، در قرن نوزدهم ساخته شده است. اسم اسن یورت را هم از یکی از صاحبان زمین به اسم اشیکنوز گرفته. این منطقه بین سال های 1920 تا 1938، منطقه مهاجرانی از رومانی و بلغارستان بود و مهاجرت های اخیر به طور کلی از اردن، کار، ارزوروم و آرتوین بوده است.

تاریخچه محله اسن یورت استانبول

مزایای زندگی و سرمایه گذاری در محله اسن یورت استانبول

اگر قصدتان خرید ملک در استانبول است و یا توریست تور استانبول هستید و میخواهید در محله ای شیک و باکلاس اقامت داشته باشید، پیشنهاد ما به شما محله اسن یورت است. این محله همانطور که گفته شد آینده درخشانی داشته و علاوه بر اینها قیمت ارزان تر و به صرفه تری نسبت به دیگر محله های استانبول دارد. همینطور اگر برای ادامه تحصیل به استانبول آمده اید، دانشگاه های بسیار خوبی مثل آرل، فاتح، بیکنت و همینطور گلیشیم در این محله قرار دارند که برای دانشجویان مهاجر بسیار مناسب می باشند. در کنار این دانشگاه ها، مرکز نمایشگاهی و همایش تویاپ نیز با فاصله پنج کیلومتری از فرودگاه بین المللی آتاتورک و فاصله 26 کیلومتری از محله اسن یورت قرار دارد. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول با اقامت در این محله به سه مرکز خرید اصلی و البته جدید شهر به نام های توریوم، اسکوله و آکباتی دسترسی خواهند داشت. 

مزایای زندگی و سرمایه گذاری در محله اسن یورت استانبول

معایب محله اسن یورت استانبول

هر محله و منطقه ای علاوه بر مزایایی که داشته، یکسری معایب و نکات منفی دارد. به عنوان مثال در محله اسن یورت طراحی شهری به دفت لازم انجام نشده چرا که ساختمان های بلند در کنار خانه های کم طبقه قطعا شما را یاد روستاهای آناتولی خواهد انداخت. اما میتوان این اطمینان را داد که این منطقه رو به توسعه بوده و آینده بسیار خوبی دارد. در رابطه با کسانی که در این منطقه زندگی می کنند نیز باید گفت که در این منطقه خانواده های کارگر را خواهید دید که بیشتر را مردم شرقی و شمال شرقی کشور ترکیه هستند. 

معایب محله اسن یورت استانبول