محله آرناووت کوی استانبول : نزدیک به ساحل تنگه بسفر، محله ای تاریخی، جذاب و دیدنی قرار دارد. محله آرناووت کوی که در کنار محله معروف استانبول به نام ببک قرار دارد، به خاطر داشتن خونه های رنگارنگ، جاذبه های توریستی محبوب و ساحل تنگه بسفر بسیار معروف شده است. بسیاری از مردم و توریست ها این محله را به عنوان مکانی برای زندگی شبانه می شناسند. محله آرناووت کوی استانبول از بزرگ ترین محله های ترکیه بوده که در آن به زبان ترکی ایلچه صحبت می کنند. این محله برای توریست ها و گردشگران تور استانبول مملو از طبیعت بکر و فوق العاده زیبایی برای نشان دادن دارد. همینطور انواع تفریحات و امکانات توریستی را میتوان در آن پیدا کرد. 

محله آرناووت کوی استانبول

درباره این محله اروپایی استانبول

آرناوات کوی یکی از بهترین محله های قسمت اروپایی استانبول بوده که در آن تقریبا سیصد هزار نفر زندگی می کنند. معنی نام آرناووت در زبان ترکی به معنی آلبان یکوئی یعنی محله و روستا است. محله آرناووت کوی حدود پنج کیلومتر مساحت داشته و بیشترین جمعیت ترکان آلبانیایی را به خود اختصاص داده و همینطور میتوان گفت دلیل این نام گذاری نیز به خاطر وجود همین جمعیت است. 

درباره این محله اروپایی استانبول

جاذبه های اصلی محله آرناووت کوی استانبول

زیباترین سواحل استانبول به سمت دریای مرمره را محله آرناووت کوی دارد. همینطور توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول در این محله میتوانند به بهشت آرناووت کوی را پیدا کنند. این قسمت از محله دارای پوشش جنگلی بسیار گسترده ای بوده که باعث شده لقب بهشت را برای توریست ها و گردشگران پیدا کند. اگر به طبیعت گردی و یا جنگل گردی علاقه مند هستید، حتما از بهشت آرناووت کوی دیدن کنید. 

جاذبه های اصلی محله آرناووت کوی استانبول

کافه و رستوران های محله آرناووت کوی استانبول

محله آرناووت کوی بین توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول به داشتن رستوران هایی با غذاهای دریایی، کافه های دنج و عمارت های عثمانی اش معروف است. روزها میتوان دید که بسیاری از جوانان در کافه رستوران های این محله دور هم جمع شده و مشغول به صحبت و گفتگو هستند. پیشنهاد می کنیم شب ها سری به این محله زده و از برنامه های شب زنده داری آن لذت ببرید. 

کافه و رستوران های محله آرناووت کوی استانبول