مجموعه تفریحی پارک اند ریزورت دبی : یکی از بهترین پروژه هایی که در دبی انجام شده، مجتمع تفریحی پارک اند ریزورت می باشد. این مجموعه بزرگترین پارک تفریحی و موضوعی در خاورمیانه بوده که چند منظوره نیز می باشد و چند سالی می شود که از بهترین و مهم ترین مقاصد گردشگری دبی تبدیل شده است. این مجموعه بزرگ دارای سه پارک موضوعی جدا و همینطور یک پارک آبی می باشد. سه پارک تفریحی مجموعه تفریحی پارک اند ریزورت، موشن گیت، لگولند و پارک بالیوود هستند. پارک آبی این مجموعه نیز لگولند نام دارد. در کنار این پارک ها و مجموعه آبی یک رستوران به اسم ریورپارک و هتلی به نام لاپیتا قرار دارد که باعث جذب بیشتر توریست ها و گردشگران تور دبی شده است. مجموعه تفریحی پارک اند ریزورت دبی در سال 2016 افتتاح شده است.

پارک موشن گیت دبی

اگر به فیلم ها و انیمیشن ها هالیوودی علاقه مند هستید، پس حتما پارک موشن گیت برایتان جذاب خواهد بود. این پارک موضوعی شما را با دنیای تخیلات و فانتزی سینما آشنا کرده و موضوعان آن بیشتر درباره داستان ها و اتفاقاتی است که برای شخصیت های معروف و دوست داشتنی هالیوود افتاده است. پارک موشن گیت جدیدترین از جدیدترین تکنولوژی ها برای جذب توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی استفاده کرده است. هزینه ورودی به این پارک برای هر نفر 165.00 درهم است.

پارک موشن گیت دبی

پارک بالیوود دبی

از اوین پارک هایی است که صرفا صنعت سینمای هند را معرفی کرده و در آن تمام لوکیشن ها و دکوراسیون ها شبیه به فیلم های معروف و حتی قدیمی هندی است که با آن ها خاطره دارید. پارک بالیوود دبی پارکی متفاوت با دیگر پارک هایی است که تاکنون دیده اید. همچنین تفریحات و سرگرمی های بسیاری به سبک هند داشته که برای شما قطعا جدید خواهد بود. هزینه ورودی به این پارک برای هر نفر از توریست ها و گردشگران 95.00 درهم می باشد.

پارک بالیوود دبی

پارک لگولند دبی

بهتر است برای این قسمت، از پارک نه از کلمه شهربازی استفاده کنیم! شهربازی لگولند دبی اولین پارک تفریحی با موضوع لگولند در خاورمیانه و هفتمین در جهان می باشد. توریست ها و گردشگران در این پارک با بازی لگوی زنده روبرو می شوند. تفریحات فوق العاده ای برای کودکان بین دو تا دوازده سال طراحی شده اما در کنار آن ها والدین نیز میتوانند از تفریحات خوبی در این پارک داشته و دوران کودکی خود را مرور کنند. برای ورود به این پارک باید نفری 165.00 درهم هزینه ورودی دهید.

پارک لگولند دبی

پارک آبی لگولند ‏‏دبی

عجله نکنید! این پارک آبی لگولند اختصاصی برای کودکان بوده و متاسفانه بزرگسالان نمیتوانند از آن استفاده کنند. پارک آبی لگولند اولین پارک آبی در این شهر بوده که برای کودکان طراحی شده و دارای بیست سرسره آبی، انواع استخرها و دیگر تفریحات هیجان انگیز می باشد. برای استفاده از این پارک برای هر نفر، هزینه ورودی 165.00 درهم می باشد.

پارک آبی لگولند ‏‏دبی

ریور پارک دبی

ریور پارک بین سه پارک موضوعی قرار گرفته و به خاطر داشتن چند رستوران و غذاخوری، و همینطور مراکز تفریحی موقعیت بسیار خوبی داشته و بازار داغی دارد. هزینه ورود به این قسمت نیز مانند دیگر پارک ها محاسبه می شود.

ریور پارک دبی

هتل خانوادگی لاپیتا در مجموعه تفریحی پارک اند ریزورت دبی

اگر علاقه مند به اقامت نزدیک به مجموعه تفریحی پارک اند ریزورت دبی هستید، اصلا نگران نباشید، این مجموعه خود دارای یک هتل خانوادگی و مجلل به اسم لاپیتا بوده که از امکانات لوکس و بسیار خوبی برخوردار است. این هتل در کنار مجموعه تفریحی پارک اند ریزورت دبی قرار دارد.

هتل خانوادگی لاپیتا در مجموعه تفریحی پارک اند ریزورت دبی

ساعات بازدید از پارک اند ریزورت دبی

توریست ها و گردشگران تور ارزان دبی برای بازدید و استفاده از مجموعه تفریحی پارک اند ریزورت میتوانند هر روز هفته از ساعت شش صبح تا دوازده شب تایم داشته باشند. همینطور اگر میخواهند با خودرو به سمت این پارک حرکت کنند، حدودا 20 تا 25 دقیقه از سمت دبی مارینا در راه خواهند بود.