همیشه انتخاب هتل یکی از مهمترین بخش سفر است چرا که بیشتر وقت مسافر ممکن است به استفاده از امکانات هتل مرتبط باشد .از میان گستره وسیعی از هتل های باشکوه آنتالیا که در نزدیکی رستوران ها، کافه ها و جاذبه های آنتالیا قرار دارد، شما باید تنهایک هتل را برای اقامت انتخاب کنید.

 پس یک انتخاب خوب شانس داشتن یک تعطیلات رویایی را زیاد میکند. در بین تعداد متعدد هتلهای 5،4، و 3 ستاره در آنتالیا یکم انتخاب دشوار است اما ما قصد داریم تا در این مقاله بهترین های  آنتالیا را به شما معرفی کنیم تا کمکی در این زمینه به شما کرده باشیم.

لوکس ترین هتل های آنتالیا

در این قسمت برترین و لوکس ترین هتل های آنتالیارا به شما معرفی  خواهیم کرد تا اقامت راحتتری با تور آنتالیا در این شهر داشته باشید.

1.هتل 5 ستاره آکرا

اگر اتاقی با منظره دریای مدیترانه و البته کوههای تاروس میخواهید هتل اکرا در تمام اتاق هایش این منظره زیبا را  دارد. در داخل اتاق‌ها تلویزیون تخت مجهز به کانال‌های ماهواره‌ای و اینترنت وایفای رایگان در اختیار مهمانان قرار دارد. این هتل دارای چندین استخر روباز و آب گرم، استخر کودکان و نوجوانان و سالن ماساژ و مرکز سلامتی و ورزشی است . رستوران و کافه های این هتل به همراه صبحانه فوق العاده آن از امکانات این هتل است. مهمانداران این هتل با زبان ها ی زیادی آشنایی دارند پس نگران صحبت کردن با آنها نباشید. ساحل اختصاصی هتل به صورت صخره‌ای می‌باشد.ساحل اختصاصی هتل به صورت صخره‌ای می‌باشد. این هتل 15 کیلومتر با فرودگاه اصلی فاصله دارد.

2.هتل 5ستاره  سو و آکوالند

ساختمان بزرگ و سفید رنگ این هتل در کنار ساحل کونیالیتی قرار دارد. این هتل مدرن دارای استخرهای سرپوشیده و فضای بازو استخر کودکان و 6 محل ناهار خوری است. هر اتاق دارای فضای وسیع با یک بالکن مجزا بوده و اینترنت رایگان و باقی امکانات را دارا است. همچنین برای آرامش مسافران یک آب گرم و حمام ترکی، سونا و سالن های ماساژ وجود دارد. این هتل 294 اتاق دارد و در 1.5 کیلومتری مرکز شهر و در فاصله 20 دقیقه از فرودگاه بین المللی آنتالیا قرار دارد. مدرن و معماری و دیزاین های خاص این هتل مشهور است.

3.هتل 5ستاره ریکسوس

این هتل 5 ستاره در کنار ساحل کنیالتی، در باغهای عجیب و غریب در پارک فرهنگی آتاتورک، رو به دریا و کوه های توروس است. این هتل دارای 3 محل ناهارخوری، یک استخر و سالن ورزشی مدرن و 2 زمین تنیس دارد و مهمانان می توانند در حمام ترکی و یا با ماساژ آرام آرام خود را خنک کنند . همگی اتاق ها دارای تلویزیون ماهواره ها و تمامی امکانات است. این هتل ۳۶۰ اتاقه 10 دقیقه با موزه آنتالیا فاصله دارد.هر کدام از اتاق های این هتل همانند هتل های دیگر 5 ستاره آنتالیا داری منظره زیبای ساحل است.

4. هتل 5 ستاره رامادا پلازا آنتالیا

این هتل ساحلی زیبا که در فاصله 15 کیلومتری فرودگاه اصلی است درای منظره ساحل و کوههای تاروس بوده . این هتل دارای 240 اتاق در 8 طبقه اسست که هر اتاق با تمامی امکانات در اختیار مسافران قرار میگیرد. این هتل درای 3 رستوران با منوهای غذایی متفاوت مدیترانه ای ،آسیایی و ایتالیایی است. مجموعه کافه های این هتل مکان خوبی برای تفریح است. هتل رامادا پلازا به مساحت 2700 مترمربع می‌باشد که دارای استخر شنا رو باز و سر پوشیده و همچنین حمام ترکی، سونا و ماساژ است..این هتل در فاصله 8 کیلومتری از مرکز آنتالیا و 15 کیلومتری از فرودگاه آنتالیا واقع شده است.

5. هتل 5ستاره سی لایف فامیلی

این هتل که 3دقیقه با ساحل دریای زیبای مدیترانه فاصله دارد، این هتل دارای چندین استخر،  اسپا با خدمات درمانی، تخته شیرجه و تجهیزات غواصی میباشد. درهتل رستورانهای زیادی وجود دارد مانند رستوران ایتالیایی، مکزیکی و همچنین چندین بار و دیسکو نیز در هتل موجود است.از طریق با زیرگذر هتل میتوان به راحتی به ساحل دسترسی پیدا کرد. گروهی از افراد حرفه ای مسئول کلاب مخصوص کودکان و محوطه هتل هستند. در هتل زمین تنیس، سونا و حمام ترکی نیز موجود است.در 29 کیلومتری هتل آکواریوم ، و مرکز خرید در 3 کیلومتری هتل قرار دارد.

6.هتل 5ستاره کرون پلازا

این هتل لوکس در کنار ساحل مدیترانه میتوانید از منظره دریا لذت ببرند. در اتاق، مهمانان می توانند از تلویزیون ماهواره ای و وای فای رایگان و تمامی امکانات هتل نظیر استخر های سرپوشده و فضای باز و سسونا حمام ترکی سالن ماساژ و سالن ورزشی، رستورانها و کافه های آن استفاده کنید. 

و در آخر امیدواریم با این توضیحات انتخاب بهتری داشته و از سفر خود با تور آنتالیا لذت کافی را بببرید.