از بهترین مراکز خرید در دبی لامسی پلازاست که بالای 150 برند معروف و معتبر را در خود جای داده، پس اگر عاشق خرید کردن و مد روز هستید حتما از این مرکز خرید که کالاهایی مثل لوازم منزل ، پوشاک ، لوازم آرایشی و غیره را با قیمت های مناسب و باورد نکردنی، همینطور با کیفیت بالا به مشتریان خود ارائه میدهد، بازدید کنید.

لامسی پلازا دبی

شیخ احمد بن سعید آل مکتوم ‏Lamcy Plaza Dubai‏ را در سال 1997 به گونه ای ساخت که 150 مغازه آن دیوار یا چیزی که مغازه ها را تفکیک ‏کند ندارد! فروشگاه لامسی سالانه میزبان بسیاری از مشتریان و مسافران تور دبی است. و ‏تنها موردی که شاید مشکل باشد رایگان نبودن پارکینگ و دریافت دو درهم برای هر ساعت ‏پارک کردن ماشین میباشد. ‏برندهایی مثل Nine west، Damas  و خیلی از برندهای مشهور دیگر در این فروشگاه جمع شده اند تا باعث شود که شما هیچوقت دست خالی از این فروشگاه خارج نمیشید! نگران از دست دادن تخفیف ها و حراجی ها نباشید چرا که علاوه اعلام آن بر وب سایت، پشت بلندگوهای فروشگاه زمان آن همزمان با پخش ‏موسیقی به مشتریان اعلام میشود! اگر از راه رفتن و خرید کردن خسته شدید، رستوران و کافی شاپ لامسی پلازا حدود هفتصد نفر گنجایش داشته و بیش از هفده نوع غذای متفاوت و خوش طعم را به شما ارائه میدهد.  البته میتوانید زمان استراحت خود را با دیدن فیلم های بالیوودی در سالن سینمای این مرکز خرید باشید.

اگر کودکان بازیگوش و فعالی دارید که زمان خرید و خسته شده و غر میزنند لامسی پلازا میتواند از کودکان زیر هشت سال با دادن امکانات مهیج و سرگرم کننده ای به کودک مثل بازی های رایانه ای ، استخر توپ ، وسایل بازی بادی ، امکانات بازی با آب ، امکانات رنگ آمیزی و نقاشی و خیلی بازی های دیگر نگهداری کند. مقدار هزینه آن هم در هر ساعت 40 درهم میباشد.

لامسی پلازا دبی

مثل هر مرکز خریدی، لامسی پلازا نیز قرعه کشی های خوبی برگزار میکند به این صورت که شما با هربار خرید کردن یک Air mall میگیرید که اگر تعداد زیادی از آن ها را جمع کنید یک جایزه ویژه و جذاب دریافت میکنید.

آدرس :

Sheikh Rashid Road, Karama, Bur Dubai - Dubai - United Arab Emirates

ساعات کاری :

 هر روز از ده صبح تا ده شب