قیمت هتل در باکو : بیشتر هتل های باکو قیمتی متوسط رو به بالا دارند. همان تعداد محدود هتل های متوسط هم در شهرهای قدیمی باکو قرار دارند که هرکدام مزایا و معایبی دارند.اگر میخواهید برای اقامت خود کمتر هزینه کنید بهترین راه اجاره سوئیت میباشد که هزینه بسیار کمتری نسبت به اقامت در هتل دارد. ما برای شما تعدادی از هتل های قیمت متوسطِ رو به بالا برای شما معرفی میکنیم تا بهترین تصیم را بگیرید در آخر میتوانید برای اجاره سوئیت در باکو به آدرسی که انتهای متن ذکر شده مراجعه کنید تا اقامتی امن و لذت بخش را در شهر زیبای باکو داشته باشید

قیمت هتل های متوسط در باکو

هتل چهار ستاره هالیدی این باکو : در خیابان کوکب خانم از جایگاه بالایی میان توریست ها و گردشگران برخوردار است. امکانات خوب این هتل شامل اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، استخر، آبگرم و حمام بخار، رستوران ها و کافه ها با زیباترین مناظر و اتاق هایی با طراحی مدرن و شیک و بزرگ میباشد.

قیمت هتل های متوسط در باکو

هتل اوستین باکو : این هتل سه ستاره در خیابان نظامی در شهر قدیمی باکو قرار داشته که اطراف آن رستوران ها و کافه های معروف قرار دارند. این هتل برای توریست ها و گردشگران تور باکو به دلیل نزدیک بودن به جادبه های گردشگری مناسب است.

قیمت هتل های متوسط در باکو

قیمت هتل های لوکس در باکو

هتل بولوار باکو : با پنج ستاره در خاقانی روستاموف این شهر موقعیت خوبی نسبت به جاذبه های تاریخی باکو دارد. همینطور از کیفیت بالایی در ارائه خدمات و اتاقها نیز برخوردار است. در این هتل امکاناتی مثل استخر به همراه آب گرم، سونا و جکوزی، مرکز خرید نزدیک، اینترنت و پارکینگ رایگان، سالن ورزشی و ... میباشد.

هتل بولوار باکو

هتل فرمونت باکو : در خیابان مهدی حسین، با پنج ستاره یکی از بهترین ها در باکو است. شما میتوانید از اتاق های این هتل منظره و چشم اندازی زیبا رو به شهر و یا دریا داشته باشید. این هتل نیز در شهر قدیمی باکو قرار داشته و کوجه پس کوچه های زیبا و دیدنی دارد. این هتل را به خاظر نماد آذربایجان به شکل شعله ساخته اند که علاوه بر پنج ستاره بودنش امکانات بی نظیری مثل خدمات شبانه روزی، اینترنت و پارکینگ ، برق و پله های اظطراری، سالن هایی برای کنفرانس ها و برگزاری مراسم ها،سالن بازی بیلیارد، کلوپ های شبانهو همینطور استخر و سونا و جکوزی و ... میباشد.

قیمت هتل های لوکس در باکو

شما میتوایند برای اجاره سوئیت در باکو به سایت lerik.net مراجعه کنید.