در این مطلب بررسی قیمت ایمپلنت در ترکیه با قیمت ایمپلنت دندان در ایران را آماده کرده ایم اگر نیازمند کاشت ایمپلنت دندان در ترکیه با ایران هستید با ما همراه باشید.

هزینه و قیمت ایمپلنت در کشور ترکیه نسبتا گران است و قیمت ایمپلنت در استانبول به عوامل مختلفی بستگی دارد.

عواملی مثل تعداد ایمپلنت دندان – مارک ایمپلنت دندان و همچنین دستمزد دکتر ایمپلنت در استانبول عواملی هستند که در قیمت نهایی ایمپلنت دندان در کشور ترکیه تاثیرگذار هستند.

دستمزد متخصص ایمپلنت دندان یکی از نکات بسیار مهم است که در قیمت ایمپلنت دندان تاثیرگذار است و متخصصین باتجربه ایمپلنت دندان معمولا دستمزدهای بالاتری می گیرند.

به عنوان مثال دستمزد دکتر ایمپلنت دندان در شهر استانبول بسیار بیشتر از شهرهای دیگر ترکیه است و باید به این موارد توجه کنید.

 

 

مقایسه قیمت ایمپلنت در ترکیه به دلار با ایران

 

قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه بالاتر از قیمت ایمپلنت در ایران است رنج قیمت ایمپلنت دندان در ایران از 7 میلیون تومان تا 20 میلیون تومان است.

اما قیمت ایمپلنت در کشور ترکیه از 13 میلیون و 500 هزار تومان تا 26 میلیون تومان می باشد که بالاتر از قیمت ایمپلنت در تهران می باشد.

در این قسمت قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه را به دلار بررسی خواهیم کرد بصورت کلی درمان های ایمپلنت دندان و دندانپزشکی در کشورهای دیگر گرانتر از ایران است.

برای تعیین قیمت ایمپلنت چند عامل را باید در نظر بگیرید 1- قیمت پایه ایمپلنت دندان یا همان فیکسچر

2- قیمت روکش ایمپلنت دندان و 3- قیمت درمان های جانبی ایمپلنت دندان

 

هزینه انواع ایمپلنت در ترکیه و شهر استانبول

 

حداقل قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه 570 دلار یا 440 یورو است که تقریبا 20 میلیون تومان می باشد و بسیار گرانتر از ایران است.

پایه و حداقل قیمت ایمپلنت در ایران 7 میلیون تومان می باشد که بسیار مقرون بصرفه تر است.

این مبلغ حداقل قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه و ایران است و باید توجه داشته باشید که این ایمپلنت دندان ها جزو ایمپلنت های باکیفیت معمولی هستند.

قیمت ایمپلنت دندان با کیفیت متوسط در ترکیه حدودا از مبلغ 605 دلار آغاز می شود که فقط قیمت خود ایمپلنت دندان است و قیمت روکش ایمپلنت و درمان های جانبی را باید جداگانه در نظر بگیرید.

قیمت این ایمپلنت دندان ها در ترکیه معادل 23 میلیون تومان می باشد که در ایران تقریبا نصف این مبلغ و به قیمت 10 الی 12 میلیون تومان است.

 

 

برای مشاهده قیمت ایمپلنت دندان در ایران سال 1401  اینجا کلیک کنید.

 

قیمت بهترین ایمپلنت دندان در ترکیه و ایران

 

قیمت ایمپلنت اشترومن در ترکیه

ایمپلنت دندان سوئیسی اشترومن امروزه جزو بهترین ایمپلنت دندان موجود در جهان است که کیفیت و طول عمر بسیار بالایی دارد.

در کشور ترکیه نیز ایمپلنت سوئیسی اشترومن طرفداران خاص خود را دارد و افرادی که به کیفیت بالا اهمیت می دهند از این نوع ایمپلنت دندان استفاده می کنند.

قیمت ایمپلنت باکیفیت متوسط سوئیسی که همان ایمپلنت نئودنت است از 590 تا 610 دلار می باشد که معادل قیمت 22 میلیون تومان می باشد.

قیمت این ایمپلنت دندان در ایران حدودا 13 میلیون تومان است که بسیار ارزانتر از کشور ترکیه می باشد و قیمت ایمپلنت در ایران مقرون بصرفه تر است.

قیمت بهترین ایمپلنت سوئیسی اشترومن در ترکیه 670 دلار است که 25 میلیون تومان است و قیمت ایمپلنت اشترومن در ایران حدودا 12 تا 16 میلیون تومان است.

بالاترین کیفیت ایمپلنت دندان در ترکیه 940 دلار است که معادل 33 میلیون تومان می باشد که ایمپلنت اشترومن روکسالید اکتیو است و قیمت در ایران معادل 18 میلیون تومان است.

این قیمت ها همگی قیمت پایه ایمپلنت دندان هستند که انواع مختلف آنرا معرفی کردیم اما برای محاسبه قیمت ایمپلنت دندان باید قیمت درمان های جانبی و روکش ایمپلنت را در نظر بگیرید.

 

 

قیمت روکش ایمپلنت دندان در ترکیه

 

قیمت روکش ایمپلنت دندان به قیمت نهایی ایمپلنت دندان نیز اضافه می شود و باید برای کاشت ایمپلنت در ترکیه نیز این مورد را هم در نظر بگیرید.

عواملی که در قیمت نهایی هر واحد ایمپلنت دندان تاثیرگذار هستند شامل قیمت روکش ایمپلنت و قیمت درمان های جانبی ایمپلنت دندان هستند.

قیمت روکش ایمپلنت دندان از نوع روکش PFM  از قیمت 180 دلار معادل 6 میلیون و 500 هزار تومان شروع می شود و در برخی نمونه ها تا مبلغ 200 دلار نیز ممکن است افزایش یابد.

توجه داشته باشید که قیمت روکش ایمپلنت PFM در ایران 3 تا 3.5 میلیون تومان است و بسیار ارزانتر از کشور ترکیه می باشد.

 

قیمت روکش ایمپلنت دندان زیرکونیا در ترکیه

 

روکش ایمپلنت دندان زیرکونیا بهترین کیفیت و ساختار روکش دندان است که زیبایی و درخشندگی بالایی دارد و معمولا برای روکش دندان های جلو استفاده می شود.

روکش دندان زیرکونیا از شیشه و سرامیک ساخته می شود و ساختار فلزی و سیاه رنگ مانند روکش pfm را ندارد به همین دلیل زیبایی و قیمت بیشتری دارد.

قیمت روکش دندان زیرکونیا یا سرامیکی در ترکیه از قیمت پایه 225 دلار تا 255 دلار است که معادل 8 میلیون الی 9 میلیون و 500 تومان می باشد.

قیمت روکش ایمپلنت زیرکونیا در ایران 4 الی 5 میلیون تومان است که بسیار مقرون بصرفه تر است.

 

 

 

برای کاهش هزینه های ایمپلنت دندان پیشنهاد میکنیم از بیمه ایمپلنت دندان استفاده کنید تا قیمت ایمپلنت دندان کاهش یابد و مقرون بصرفه تر باشد.

برای مشاهده قیمت ایمپلنت با بیمه های مختلف مثل بیمه دی – بیمه تامین اجتماعی – بیمه تکمیلی و ... به لینک زیر مراجعه کنید.

قیمت ایمپلنت با بیمه

 

قیمت درمان های جانبی ایمپلنت دندان در ترکیه

 

همانطور که گفتیم درمان های جانبی ایمپلنت دندان هزینه جداگانه ای دارند و باید این مبلغ را به قیمت نهایی ایمپلنت دندان در ترکیه اضافه کنید.

گاهی اوقات ممکن است با نظر و تشخیص متخصص ایمپلنت دندان نیازمند برخی درمان های جانبی ایمپلنت دندان مثل سینوس لیفت – پیوند استخوان یا جراحی مجدد لثه باشید.

در این حالت باید درمان های جانبی ایمپلنت را انجام دهید که قیمت پایه این درمان ها از 100 دلار تا 400 می باشد که معادل حدودا 4 میلیون تومان تا 12 میلیون تومان می باشد.

قیمت پایه این درمان ها در ایران از 2 میلیون تومان الی 8 میلیون تومان می باشد که ارزانتر از قیمت درمان های جانبی در ترکیه می باشد.

 

قیمت پیوند استخوان در ترکیه

 

به عنوان مثال قیمت پیوند استخوان یا پودر استخوان در ترکیه 100 تا 350 دلار است که معادل 3 میلیون و 600 تا 13 میلیون تومان می باشد.

که قیمت پیوند استخوان در ایران حدودا از 1 میلیون تومان تا 10 میلیون تومان می باشد البته این قیمت بستگی به میزان بازسازی فک دارد و هرچه تحلیل استخوان بیشتر باشد قطعا به پیوند استخوان بیشتری نیاز است و مبلغ آن هم افزایش می یابد.