قایق سواری در دبی : این سرگرمی را اگر تجربه نکنید از دستتان رفته است! قایق سواری در دبی روی خور یکی از بهترین و هیجان انگیزترین تفریحات در دبی است. سوار بر قایق های چوبی روی دریایی آبی و زیر نور خورشید شاید یکی از بهترین حس هایی باشد که تجربه میکنید. در طول مدتی که در این لنج ها هستید، شام خود زیر نور مهتاب و روی عرشه کشتی میل میکنید. همینطور کشتی برای شام فوق العاده و عاشقانه دو نفره برنامه هایی هم دارد.

قایق سواری در دبی

مجری تورهای  قایق سواری در دبی :

هرکدام از تورها بوسیله مجریانی متفاوت برگزار میشود و هرکدام از آن ها برای توریست های تور دبی برنامه ها و فعالیت های منحصر بفرد خودشان را دارند. یکی از آنها دیدن مناظر تاریخی این شهر از داخل قایق، سرو کردن شام برروی عرشه کشتی، موسیقی زنده زیر نور مهتاب و برنامه های زیادی برای کودکان و بزرگسالان است.

مجری تورهای  قایق سواری در دبی

هزینه ‏ قایق سواری در دبی :

مدت زمان این تورها دو تا شش ساعت بوده و برای داشتن توری با کشتی با شنا، سرو کردن ناهار و نوشیدنی، ‏ قایق سواری در دبی، بازدید از جزیره نخلی، هر فرد بزرگسال بازد چهارصد درهم و هر کودک باید دویست درهم بپردازند. علاوه براین شما میتوانید به مدن 1 و یا 2 ساعت در قایق هایی متفاوت و سنتی مشغول گرفتن ماهی های کوچک شده که این مورد بیشتر مورد توجه توریست های تور دبی است.