فستیوال های زمستانه اروپا : شلوغ ترین زمان برای سفر به کشورهای اروپایی بین ماه های ژوئن تا اوت می باشد! اما چرا تور اروپا بین ماه های ژوئن تا اوت بسیار پرطرفدار است؟ دلیل ان شروع فستیوال های زمستانه اروپا می باشد. به عنوان مثال شهرهای وین و برلین در فصل زمستان به خاطر تفریحات فوق العاده زمستانی که ارائه میدهند بین توریست ها و گردشگران بسیار پرطرفدار بوده و هر سال مملو از توریست های مختلف از سراسر جهان هستند. همینطور این دو شهر زیبا یکی از بهترین مکان های برای تعطیلات کریسمسی می باشد. جدا از وین و برلین، چند شهر اروپایی دیگر را برای شما معرفی کرده ایم که به خاطر تفریحات و سرگرمی و فستیوال های زمستانه اروپاییشان بسیار معروف هستند، همراه لست تورز بمانید. 

شهر ونیز در ایتالیا

وقتی اسم ونیز را می شنوید، ذهنتان شهری شلوغ که کانال های آب بسیار داشته و در هر گوشه و اطراف آن قایق های کوچک و بزرگ وجود دارد، تصور می کند. اما ونیز تنها در همین کانال های آب و قایق های کوچک و بزرگ خلاصه نمیشود، این شهر در فصل زمستان کاملا عوض شده و در فصل سرما شبیه به یک شهرستان بسیار آرام و دوست داشتنی می شود. فصل زمستان در ونیز کاملا مناسب برای قدم زدن در خیابان ها و لذت بردن از طبیعت بکر و زیبای ونیز است. ونیز در این فصل حس و حالی عاشقانه داشته و فضایی بسیار رمانتیک دارد. 

شهر ونیز در ایتالیا

شهر براشوو در رومانی

یکی از شهرهای رومانی که در قسمت مرکزی این کشور قرار دارد، شهر براشوو می باشد. این شهر راه ورود به شهر تاریخی ترانسیلوانیا بوده و بین توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا بسیار معروف است. اگر در فصل زمستان به این شهر سفر کنید، پشت بام های پر از برف را خواهید دید که شهر را زیباتر کرده اند. هر سال در فصل زمستان شهر براشوو تورهای مختلفی برای توریست ها و گردشگران برگزار می کند که کاملا رایگان هستند. همینطور پیست اسکی، کافه های بزرگ و کوچک و .. در نقاط مختلف براشوو وجود دارند. 

شهر براشوو در رومانی

شهر زاگرب در کرواسی

بزرگ ترین شهر کشور کرواسی که در قسمت شمالی غربی آن قرار دارد شهر زاگرب می باشد. سالانه بسیاری از توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا کشور کراسی را به خاطر آفتاب گرفتن در سواحل و شرایط آب و هوای فوق العاده اش به عنوان مقصد تعطیلات خود انتخاب می کنند. اما اینبار شما را با نوع دیگری از ان روبرو می کنیم آیا تابحال در فصل زمستان به شهر زاگرب کرواسی سفر کرده اید؟ این شهر به خاطر بزرگ برگزار کردن جشن کریسمس بسیار معروف و محبوب می باشد. به تازگی زاگرب توانسته توریست های مختلفی از سراسر جهان را در فصل زمستان و اوایل بهار به سمت خود جذب کند. یکی از محبوب ترین تفریحات در شهر زاگرب در زمستان، تماشای اسکی بازان و قدم زدن بین درختان تزئین شده و خیابان ها چراغانی است. 

شهر زاگرب در کرواسی

شهر ادینبرا در اسکاتلند

یکی از بهترین مقاصد سفر اروپایی در فصل سرد زمستان، شهر ادینبرا، دومین شهر بزرگ اسکاتلند و البته پایتخت آن می باشد. سالانه بسیاری از توریست ها و گردشگران برنامه سفر به ادنیبرا در فصل زمستان را تدارک می بینند. بازدید از بناهای تاریخی این شهر در هوای سرد و مه آلود بسیار جذاب و خاطره انگیز خواهد بود. از بهترین نمایش های این شهر میتوان به رقص های معروف اسکاتلندی و دیگر برنامه های شبانه اشاره کرد. 

شهر ادینبرا در اسکاتلند

شهر وروتسواف در لهستان

شهر وروتسواف لهستان که در سال 2106 به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا انتخاب شد، چهارمین شهر بزرگ کشور لهستان بوده و دارای جمعیت بسیار جوانی می باشد. اگر در فصل زمستان به این شهر بزرگ اروپایی سفر کنید، شاهد گپ و گفت بسیاری از جوانان در کافه ها خواهید شد. در فصل زمستان شهر وروتسواف تورهای رایگان برای گشت و گذار در شهر برگزار کرده و توریست ها میتوانند در آرامش با فرهنگ مردم لهستان و غذاهای محلی آن ها آشنا شوند. 

شهر وروتسواف در لهستان