فستیوال خرید دبی : خرید در هر جای دنیا که باشد کاری لذت بخش و دوست داشتنی بوده که این کار برای خانم های یکی از مهیج ترین هاست. اینبار در زمینه خرید و فستیوال، دبی پیش قدم شده و فستیوال خرید را در دو فصل تابستان و زمستان راه اندازی کرده و با پیشرفت چشمگیری که داشته تواسته میلیون ها میلیون توریست و گردشگر تور دبی را برای همین فستیوال به خود جذب کند و لقب بزرگ ترین و معروف ترین جشنواره در آسیا و جهان را به خود اختصاص دهد. در این جشنواره، توریست ها و گردشگران بسیای از تمان جهان می آیند تا از تخفیفات و قیمت های باورنکردنی این فستیوال استفاده کنند که البته بیشترین حجم از توریست ها و گردشگران برای فستیوال خرید دبی در فصل زمستان است. فستیوال خرید دبی به لیالی دبی و یا مهرجان معروف بوده و اولین بار سال 1996 با خرده فروشی ها شروع شده و اکنون در زمستان و تابستان در زمان معینی، جمعیت سه میلیون نفری را به خود جذب میکند. تا اینجا شاید برایتان سوال باشد که حالا این فستیوال خرید چه محصولاتی داشته و آیا قیمت های آن مناسب است ؟ انواع و اقسام محصولات و کالاهای مورد نیاز خود را با بهترین برندهای سطح جهانی با ارزان ترین قیمت در این فستیوال پیدا میشوند. بیشتر اجناس در این ماه تا 75درصد آف میخورند.

فستیوال خرید دبی

مزایای فستیوال خرید دبی و شرکت در قرعه کشی های آن

از مهم ترین و بهترین قسمت های خرید از فستیوال، معافیت مالیاتی هم برای فروشنده ها و هم برای خریداران میباشد! خرید در زمان این فستیوال سه مزیت تا به اینجا داشته : 1- قیمت بسیار مناسب 2-کیفیت خوب 3- معافیت مالیاتی برای فروشنده و خریدار. اما یکی دیگر از این مزایا، شرکت در قرعه کشی های این فستیوال است که معمولا بیشتر توریست ها و گردشگران تور دبی آن را جدی نمیگیرند اما جوایز آن بسیار لوکس است به عنوان مثال خودروی LX570  ، جوایز نقدی صد هزار درهمی، سرویس های جواهر لوکس ، سکه های طلا ، حدود بیست و یک کیلوگرم طلا و همینطور چند دستگاه اتومبیل لگزوس. در کنار خرید کردن میتوانید از فعالیت های سرگرم کننده و برنامه های فان این فستیوال مثل آتش بازی، نمایش های شبانه، کارناوال گروه های چینی، ژاپنی، روسی و عربی، سیرک، جشنواره غذا، جشنواره های موسیقی، برنامه های مناسب کودکان و نوجوانان، نمایش فیلم و تئاتر، تئاترهای عروسکی، مسابقات آشپزی،  نمایشگاه های انواع گل و گیاه و اکسسوری های آن و حتی برنامه های هفته مد در این فستیوال دیدن کرده و لذت سفر خود را در کنار خرید کردن ببرید.

مزایای فستیوال خرید دبی و شرکت در قرعه کشی های آن

زمان شروع و بهترین زمان رزرو هتل برای فستیوال خرید دبی

همانطور که ابتدا گفته شد این فستیوال جهانی، هر سال در دبی 2بار در فصل تابستان و زمستان برگزار میشود که فصل زمستان به خاطر شروع سال جدید معمولا شلوغ تر از فصل تاسبتان بوده که بیشتر مراسمات آن برای تقریبا برای کودکان بوده و جنبه آموزش و سرگرمی دارد تا خرید. شروع فستیوال خرید دبی برای سال 2017 از سه شنبه پنج دی 1396 (26/December/ 2017) شروع شده و تا شنبه هفتم بهمن ماه 1396 (27/January/2017) ادامه دارد. چیزی به شروع این فستیوال نمانده بهتر است همین حالا تور دبی و هتل خود را از طریق سایت تور لحظه آخری لست تورز برای رزرو تور خود اقدام کنید تا با قیمت های بالای تورها، به خصوص هتل روبرو نشده و این فستیوال باورنکردنی را از دست دهید.

زمان شروع و بهترین زمان رزرو هتل برای فستیوال خرید دبی